Kyllä on Nordean palvelut menneet huonoiksi
Tarvitsisin uudet verkkopankkitunnukset, mutta sitä varten tarvitsee varata aika. Turussa on vain yksi konttori, ja ensimmäinen vapaa aika on 1.3.... Miksi tuohon edes tarvitsee erillisen ajan, eikö asia hoituisi kymmenessä minuutissa tiskille kävelemällä?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Sellaista on "palvelu" nykyisin.
Ennen Nordealla oli 247-asiakaspalvelu verkossa. Sitäkään ei ole enää.
Ap
Onko Nordeassa koskaan ollut hyvä palvelu? Vanha pankkini sulki joskus 2014 ja kävin Nordeassa yhtenä vaihtoehtona, niin huonoa palvelua että tajusin heti ekalla käynnillä välttää.
Minulla oli varattu aika. Jouduin odottamaan pankin tuulikaapissa??? Sisään konttoriin pääsi odottamaan kun aika oli jo mennyt. Asia ei hoitunut kertakäynnillä, aikaa oli varattu liian vähän. Uusi aika sitten kolmen viikon päähän.
Suljin tilini Nordeassa vuonna 2015. Oli silloin jo ollut jo vuosia ihan paska.
Sellaista on "palvelu" nykyisin.