Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on Nordean palvelut menneet huonoiksi

Vierailija
20.02.2023 |

Tarvitsisin uudet verkkopankkitunnukset, mutta sitä varten tarvitsee varata aika. Turussa on vain yksi konttori, ja ensimmäinen vapaa aika on 1.3.... Miksi tuohon edes tarvitsee erillisen ajan, eikö asia hoituisi kymmenessä minuutissa tiskille kävelemällä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista on "palvelu" nykyisin.

Vierailija
2/5 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista on "palvelu" nykyisin.

Ennen Nordealla oli 247-asiakaspalvelu verkossa. Sitäkään ei ole enää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nordeassa koskaan ollut hyvä palvelu? Vanha pankkini sulki joskus 2014 ja kävin Nordeassa yhtenä vaihtoehtona, niin huonoa palvelua että tajusin heti ekalla käynnillä välttää.

Vierailija
4/5 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli varattu aika. Jouduin odottamaan pankin tuulikaapissa??? Sisään konttoriin pääsi odottamaan kun aika oli jo mennyt. Asia ei hoitunut kertakäynnillä, aikaa oli varattu liian vähän. Uusi aika sitten kolmen viikon päähän.

Vierailija
5/5 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljin tilini Nordeassa vuonna 2015. Oli silloin jo ollut jo vuosia ihan paska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme