Kannattaako huonosta kokemuksesta lähettää asiakaspalautetta kahvilalle?
Mitä mieltä olette?
Itse kävin nimittäin tänään kahvilassa, jossa en ole koskaan käynyt. En lähde nyt tarkalleen ottaen kuvailemaan kokemustani, mutta kokemus oli ihan hirveä (mm. myyjä kaiveli nenäänsä ja sitten kosketteli lautastani, jouduin odottamaan 10min kahviani mikä oli lopulta väärä, vaikka asian 2 kertaan sanoin jne...) ja mietin, että kannattaako mun lähettää ihan asiakaspalautetta? En usko, että koskaan jalallani mihinkään tämän ketjun kahviloista menen, koska se kokemus oli niin huono. Mutta mielestäni kahvilan pitäisi ehkä uudelleen kouluttaa työntekijänsä, ainakin siinä pisteessä missä itse kävin.
Kommentit (5)
Tottakai kannattaa antaa palautetta.
Kiitos! Taidankin sitten laittaa viestiä. ap
Laita vaan jos siellä vaikka olisi palautteita lukemassa joku jota kiinnostaa.
Itse annoin palautetta pizzerialle jossa sain todella epäystävällistä palvelua, vastaus oli samassa linjassa, tyyliä voi harmi.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan jos siellä vaikka olisi palautteita lukemassa joku jota kiinnostaa.
Itse annoin palautetta pizzerialle jossa sain todella epäystävällistä palvelua, vastaus oli samassa linjassa, tyyliä voi harmi.
Juu tätä itse juuri mietin, että tuleeko sieltä vain sellainen "olemme pahoillamme huonosta kokemuksestasi, toivottavasti voit antaa meille tulevaisuudessa uuden mahdollisuuden" -perusvastaus. Siksi mietin viitsinkö vaivautua. ap
No todellakin kannattaa.