Lue keskustelun säännöt.
Jos koululaisella on koulumatkoihin bussilippu niin saako sillä
14.07.2010 |
matkustaa arkipäivisin muitakin matkoja?
Emme siis itse maksa sitä lippua.
Yritin katsoa hkl:n sivuilta mutta en löytänyt tietoa siitä.
Onko niissä yleensä joku kellon aika jonka aikana lippu on voimassa?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kortti (jonka kaupunki maksaa) oikeuttaa vain koulumatkoihin.
arkisin 6-18 jolloin sillä voi matkustaa vapaasti.