Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pari vuotta vanha "lasku" ex:n aikaisesta avoliitosta.

Vierailija
05.07.2010 |

hieman ennen eroa ex-mies oli tilannut lupautunut ostamaan tuotteen x tuttavaltaan. siirsin tarvittavan summan ex-miehen tilille ja kirjoitin viestitietoihin, mitä tilisiirto koski. ex-miehen piti sitten maksaa käteisenä hinta myyjälle.

nyt ex-mies vaatii tuosta ostoksesta rahoja, koska kuulemma en ole maksanut myyjälle. tilitiedoissani on merkintä (mistä saan maksun tulostettua), että olen oman osani maksusta suorittanut. rahat eivät vaan ole menneet myyjälle vaan ex-mies on pitänyt ne itse.

koska kyse on tuttavankaupasta, niin tietenkään en ole mitään laskua virallisesti saanut, mikä voisi perintään mennä. olisihan se jo mennyt, kun tapauksesta aikaa pari vuotta.

myyjä ei itse ole ollut minuun missään yhteydessä vaan ex-mies nyt parin vuoden jälkeen on keksinyt tämän "uudelleen perinnän". kelpaako siis tositteeksi esim. viranomaisille tuo nettipankin tosite, jos asiasta aletaan vääntämään oikein kunnolla? summa ei on melkein 200e eli en halua tuplana maksaa vain ex-miehen pottuilun takia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda koko ns. lasku.et ole enää velkaa tms. koska erosta aikaa...

Vierailija
2/11 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole nimeä eikä paperia asiasta niin miksi maksaisit? Myyjän tehtävänä on osoittaa, että sinä olet tilaaja ja jättänyt maksamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään tositteita kaupasta. eli tuo suorittamani maksu on ihan pätevä, jos myyjä vaikka tekisi rikosilmoituksen asiasta? epäilen, ettei tee, koska olisi sen jo tehnyt aikoja sitten.

ap

Vierailija
4/11 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle että sinä olet asian hoitanut, lähetä vaikka kopio maksusuorituksesta ja sano että mies ei pysty asiaa mitenkään viemään eteenpäin, joten asia on sinun puoleltasi erittäin loppuun käsitelty, kiitos ja hyvää loppuelämää.

Vierailija
5/11 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myyjä ymmärtää, että vika on ex-miehessäsi..

Vierailija
6/11 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole virallisesti kaupassa osapuolena. Et ole vastuussa miehesi tai exäsi tekemistä kaupoista. Myyjän pitää pystyä todistamaan, että sinulla on maksuvelvollisuus, ilman mitään papereita se on hyvin hankalaa.

Vierailija
7/11 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myyjä ymmärtää, että vika on ex-miehessäsi..

Jos myyjä ei ole ollut sinuun edes yhteydessä, niin sanot miehelle, että asia käsitelty, sinä et maksa enää mitään!

Kiusantekoa tuo on ja huijaamista!!

Vierailija
8/11 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille henkilölle, jolle olitte velkaa. Siitähän hän näkee, että ex-miehesi on vetänyt välistä. Itse itseasiassa menisin ihan pyytämättä näyttämään sitä kuittia tuolle henkilölle, saattaisi mennä ex-miehen törkeä rahastusyritys nimittäin omaan nilkkaan, jos henkilö, jolle ollaan velkaa alkaisi perimään rahaa häneltä!

Vierailija
9/11 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan exä. Älä missään nimessä enää sekaannu koko asiaan, älä mene näyttämään kuitteja tms. josta voi päätellä, että asiasta jotain tiedtä.

Sen on exäsi ja myyjän välinen asia, unohda se. Tuskin myyjä edes tietää, että et ole maksanut.

Vierailija
10/11 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostaa syytteen exääsi vastaan kiristyksestä

Vierailija
11/11 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla teki mies sellast ett mun nimis otti luottoo,jätti maksamatta ja se meni ulosottoon ja sain luottohäiriömerkinnän... kostin sitten tekemällä hänen nimis tilin vaateliikkeeseen,jätin maksamatta ja lopun tiedätte.soitteli sit eron jälkee poskee ett maksa se velka.totesin ett kunhan ite maksat ensin mulle tekemäs huijauksen.hah hah haa.ei oo maksanu.enkä oo minäkää.