Lue keskustelun säännöt.
Miksi jotkut eivät vain käsitä sitä, että voi viihtyä myös kotona lasten kanssa
Kommentit (2)
ovat sellaisia, että pystyvät näkemään asiat vain omalta kannaltaan. Jos ei itse tykkää jostain, eivät ymmärrä, miten se voi ketään muutakaan miellyttää.
Tästä yksinkertaisesta syystä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
voihan sitä elämänsä elää huonomminkin ja hyvin monin eri tavoin, oli sitten arjen, vapaa-ajan tai lomien vietosta kysymys