Lue keskustelun säännöt.
pelkään että tulee maailmansota
23.07.2010 |
kun nuo koreat uhittelevat ja usakin on taas mukana hämmentämässä soppaa. pelottaa oikeasti kuinka tässä vielä käy. :(
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja miettinyt myös sitä, että jokainen sukupolvi on kokenut jonkun sodan joten kait meidänkin täytyy.
pohjois-korealla vaan alkaa olla kaverit vähissä
viljasato, eli nälänhätä olisi valmis samantien.
mikä siinä noin pelottaa.