Lue keskustelun säännöt.
Jos lapsella/nuorella on itsetuhoisia ajatuksia,
23.05.2010 |
onko silloin (lähes) poikkeuksetta "syy" kotioloissa?
Kommentit (2)
ihan omakohtaisesta kokemuksesta. On väärä luulo, että nuoren huono olo lähtisi aina kotoa/kotioloista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
voi olla myös jokin kotioloista riippumaton "trauma" tai jotain psyk.puolen ongelmaa