Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leffavuokraamoon lähdössä, minkä elokuvan ottaisin??

Vierailija
03.05.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologiset thrillerit toimii aina, toimintakin ok, romanttinen/ei romanttinen "hömppä" välillä kivaa pään tyhjennystä.

Viimeksi nähnyt Marttyyrit ja Paranormal Activityn ja täytyy sanoa että ensimmäinen oli niin sairas, tyhmä ja makaaberi että toivoin vikat ½h vain sen loppumista:/

Ap

Vierailija
2/5 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.H ei tainut kummoisia arvosteluja saada eikä se kyllä ideanakaan niin innosta joten ei kiitos sille.



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Benjamin Buttonin uskomaton elämä. Ei ehkä kaikista uusimpia, mutta jos et ole nähnyt, suosittelen molempia. Erilaisia keskenään, mutta hyviä.

Vierailija
4/5 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Countess

500 days of summer

Vierailija
5/5 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

A Serious Man oli pitkästä aikaa hieno musta komedia, Hurt Locker oli sotaelokuvaksi kohtalaisen onnistunut, ihan katsottavaa draamaa. Särkyneet syleilyt on ihan laadukasta Almodóvaria, vaikkei parhaimmasta päästä tuotantoaan olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän