Asiakkaat: Oudoin asia, jonka olet joutunut selittämään asiakaspalvelijalle?
Kommentit (5)
Jouduin selittämään että kyllä minun lapsi voi napsia karkkeja laarista, ei yksi lapsi niin paljoa maistele.
yleensä on melko väärässä jos alkaa opettamaan asiakaspalvelijaa alle 100 euron asioissa kun saa kuitenkin yleensä rahansa takaisin jos kertoo yritykselle kantansa. Toki yleensä valittajat ovat väärässä paitsi tuhansien eurojen kaupoissa yleensä asiakas on oikeassa tulleensa huijatuksi jos on yksityshenkilö
Vierailija kirjoitti:
Jouduin selittämään että kyllä minun lapsi voi napsia karkkeja laarista, ei yksi lapsi niin paljoa maistele.
Jos et maksanut 50 euroa tuosta niin ansaitsisit viúoden vankilaa ja lasten huostaanoton.
Iiittalan Shell.
Anteeksi. Onko (mainostettuja) minimunkkeja.
Eikö tuossa korissa ole?
Ei ole.
Entä tuolla toisessa korissa?
Ei ole.
Anteeksi. Mitä kahvia tässä automaatissa on?
Eikö siinä lue.
Ei lue.
Juha Mokkaa.
Ok, kiitos.
Vessan hajuja ja kassalla odottelua ei tarvinnut kysyä. Ne löytyivät.
Lounaskortilla maksamista olen joutunut opettamaan kahviloissa ja ravintoloissa. Kantasuomalaisille. Nepalilaisia ei ole tarvinnut opettaa.