Siis nytkö ei enää saisi kallistaa lentokoneessa penkin selkänojaa edes yölennoilla?
Tulin pari päivää sitten Usasta ja takana istuva sketsihahmo meuhkasi, ettei mahdu istumaan, kun kallistin selkänojan joskus puoli kahden aikana aamuyöstä nukkuakseni. Siis haloo! 95 % istuimista oli kallistettu, ja nyt minulta haluttiin viedä oikeus nukkua edes hiukan mukavammin koneessa, koska joku hujoppi ei ole tarpeeksi fiksu ostaakseen hätäexitpaikkaa koneesta?
Kommentit (18)
Näitä on: paluumatkalla Singaporesta intialainen (?) kaveri takanani puuskahti "Catastrophe" ja vaati minua nostamaan penkin selkänojan takaisin pystyyn. Ei kuulemma ollut tilaa. Hänellä itsellään tietenkin oli selkänoja kallistettuna niin alas kuin mahdollista.
Jos ei kestä ahtautta, on syytä ostaa business tai PE paikka tai sitten vaan pysyä poissa
Vierailija kirjoitti:
Näitä on: paluumatkalla Singaporesta intialainen (?) kaveri takanani puuskahti "Catastrophe" ja vaati minua nostamaan penkin selkänojan takaisin pystyyn. Ei kuulemma ollut tilaa. Hänellä itsellään tietenkin oli selkänoja kallistettuna niin alas kuin mahdollista.
Jos ei kestä ahtautta, on syytä ostaa business tai PE paikka tai sitten vaan pysyä poissa
No nimenomaan näin! AP
Vierailija kirjoitti:
Näitä on: paluumatkalla Singaporesta intialainen (?) kaveri takanani puuskahti "Catastrophe" ja vaati minua nostamaan penkin selkänojan takaisin pystyyn. Ei kuulemma ollut tilaa. Hänellä itsellään tietenkin oli selkänoja kallistettuna niin alas kuin mahdollista.
Jos ei kestä ahtautta, on syytä ostaa business tai PE paikka tai sitten vaan pysyä poissa
Samantyylinen kokemus myös Lufthansan kaukolennolta. Tyyppi takanani kutsui vielä lentoemännänkin apuun ! Mitäs lentoemäntä siihen kuin että "sullahan on itelläskii selkänoja kenos"
Parempi olisi, jos sitä viimeisintä kallistusasentoa ei olisi. On helvetistä istua täysin taakse kallistetun istuimen takana. Joo, yleensä ostan lipun businekseen, mutta aina sitä ei ole saatavilla.
Ukko39 kirjoitti:
FYI, Porvoo ei ole USAssa.
Kuka tuollaisessa sillipurkissa muutenkaan haluaisi matkustaa? Fyi!
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
FYI, Porvoo ei ole USAssa.
Kuka tuollaisessa sillipurkissa muutenkaan haluaisi matkustaa? Fyi!
Fyi? For your information?
Vierailija kirjoitti:
Parempi olisi, jos sitä viimeisintä kallistusasentoa ei olisi. On helvetistä istua täysin taakse kallistetun istuimen takana. Joo, yleensä ostan lipun businekseen, mutta aina sitä ei ole saatavilla.
Porukka haluaa halpoja lippuja --> lentoyhtiö tihentää penkkiväliä ja laittaa 10 penkkiä rinnan 9 asemesta --> porukka valittaa ahtautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
FYI, Porvoo ei ole USAssa.
Kuka tuollaisessa sillipurkissa muutenkaan haluaisi matkustaa? Fyi!
Fyi? For your information?
Sylkäisy.
Mulla oli erikoisin kokemus kun kaukolennolla, joka lähti aamuyhdeksältä lähtömaan aikaa, laitettiin valot pimeiksi ja ihmisiä vaadittiin sulkemaan ikkunasuojat. Koska olin nukkunut hyvin edellisen yön, laitoin sitten henk. koht valon päälle että sain luettua, niin käytävän toiselta puolelta joku nukkuja vaati sammuttamaan sen, koska se häikäisi häntä. Sammutinkin, mutta n. ½ tunnin päästä sytytin uudestaan, eikä tyyppi enää kehdannut valittaa.
Eniten ihmettelin, miksi päivälennolla piti teeskennellä yötä? Tosin lento lensi itään, ja 12 tunnin jälkeen perillä oli aikainen aamu. Ehkä he yrittivät saada matkustajia mukautumaan aikaeroon?
Selkänojan saa aina kallistaa, paitsi henkilökunnan kieltäessä. Miksi jotkut ihmiset välittävät väärässä olevien henkilöiden mielipiteistä/vaatimuksista? En voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli erikoisin kokemus kun kaukolennolla, joka lähti aamuyhdeksältä lähtömaan aikaa, laitettiin valot pimeiksi ja ihmisiä vaadittiin sulkemaan ikkunasuojat. Koska olin nukkunut hyvin edellisen yön, laitoin sitten henk. koht valon päälle että sain luettua, niin käytävän toiselta puolelta joku nukkuja vaati sammuttamaan sen, koska se häikäisi häntä. Sammutinkin, mutta n. ½ tunnin päästä sytytin uudestaan, eikä tyyppi enää kehdannut valittaa.
Eniten ihmettelin, miksi päivälennolla piti teeskennellä yötä? Tosin lento lensi itään, ja 12 tunnin jälkeen perillä oli aikainen aamu. Ehkä he yrittivät saada matkustajia mukautumaan aikaeroon?
Kenelläkään ei ole mitään oikeutta valittaa henkilökohtaisista valoista. Nykyään myydään niin hyviä silmälappuja, että välistä ei näe mitään, vaikka ne päässä tuijottaisi suoraan aurinkoon. Maksaa toki muutaman kympin, mutta on todellakin sen arvoiset.
Vierailija kirjoitti:
Selkänojan saa aina kallistaa, paitsi henkilökunnan kieltäessä. Miksi jotkut ihmiset välittävät väärässä olevien henkilöiden mielipiteistä/vaatimuksista? En voi ymmärtää.
AV:lla on haukuttu selkänojein kallistelijat itsekkäiksi ääliöiksi kymmeniä kertoja.
Sitä saa mitä tilaa kun menee turistiluokkaan
Vierailija kirjoitti:
Näitä on: paluumatkalla Singaporesta intialainen (?) kaveri takanani puuskahti "Catastrophe" ja vaati minua nostamaan penkin selkänojan takaisin pystyyn. Ei kuulemma ollut tilaa. Hänellä itsellään tietenkin oli selkänoja kallistettuna niin alas kuin mahdollista.
Jos ei kestä ahtautta, on syytä ostaa business tai PE paikka tai sitten vaan pysyä poissa
Useimmat firmat ei vaan suostu maksamaan työntekijöilleen Business-lippuja, eikä aina edes niitä välimallin Premium Economejakaan.
Kallistele sitä siellä cargoctilassa.hei. mitäs renkkaat sohvaasi jatkuvasti.
noi lentokoneet ovat niin ahtaita paikkoja, että ei mahdu kallistamatta ja kallistamalla muut ei mahdu.
Vierailija kirjoitti:
noi lentokoneet ovat niin ahtaita paikkoja, että ei mahdu kallistamatta ja kallistamalla muut ei mahdu.
Mutta yöllä on käsittääkseni ok kallistaa, koska kaikki kallistaa anyway.
FYI, Porvoo ei ole USAssa.