Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä nimestä Joona?
Kommentit (8)
raamatun kertomus Joonasta valaan vatsassa.
Mutta mielestäni Joona on oikeen kiva nimi :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taitaa olla muodissa kun tiedän kaksi tänä vuonna Joonaksi kastettua.
mielummin vaikka Joonas. Joona tuntuu väkisin väännetyltä, keskeneräiseltä....ei tykkää
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taitaa olla muodissa kun tiedän kaksi tänä vuonna Joonaksi kastettua.
Koko 2000-luvun ollut poikien ensimmäisten etunimien top-10:ssä.
Oikein sievä nimi, liian yleinen. On muuten Pohjois-Lapissa sukunimi.
Alue: Aihe vapaa
kunhan sukunimi ei ala S:llä.