Kuinka saatiin EXCEL taulukosta ne ruudukot pois näkyvistä?
Ei ole kyseessä vahvistetuista solumuotoiluista vaan niistä vaaleanharmaista peruslaatikoista.
Kommentit (9)
nehän ei tulostu, vain itse sinne vartavasten laitetut tulostuu.
En tiedä miten ne saisi siinä ruudulla pois (tai miksi).
Sivun asetukset - Taulukko - Tulosta - Ruudukko täppä päälle
nehän ei tulostu, vain itse sinne vartavasten laitetut tulostuu.
En tiedä miten ne saisi siinä ruudulla pois (tai miksi).
Löysin täältä:
Työkalut - asetukset - näkymä - ruudukko - täppä pois/päälle
En jaksa kokeilla onko sama kuin Borgå72 tarjoama vaihtoehto
Löysin täältä:
Työkalut - asetukset - näkymä - ruudukko - täppä pois/päälleEn jaksa kokeilla onko sama kuin Borgå72 tarjoama vaihtoehto
en halua ruudukkoa näkyviin kun tallennan tiedoston .pdf muodossa.
Lähtökohtaisesti ruudukko ei siis tulostu ellei erikseen niin valitse, mutta tämän varmaan jo opettelitkin.
en halua ruudukkoa näkyviin kun tallennan tiedoston .pdf muodossa.
Kiitos,
"Työkalut - asetukset - näkymä - ruudukko - täppä pois/päälle"
Sain kopioitua Excelistä JPG:ksi ilman apuviivoja :)
Minulla on ikävä kyllä saksalainen versio enkä ole suomalaista koskaan käyttänytkään, joten en tiedä termien oikeita nimiä, mutta:
3. "läpyskä" vasemmalta on minulla "Seitenansicht" eli suunnilleen käännettynä sivun ulkonäkö tms, siinä on 4. osio vasemmalta "Tabellenblattoptionen" eli taulukon valinnat tms, joista yksi on se etsimäsi.
Pahoittelen kieliongelmaa, en ole tosiaan koskaan tainnut edes nähdä Exceliä tai Wordia suomeksi.