Lue keskustelun säännöt.
Jatkoa aiemmin käsiteltyyn aiheeseen.
19.05.2010 |
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2153565&pos=no…
"Tupakkataukojen takia irtisanottu ei saanut korvauksia"
"käräjäoikeus velvoitti hänet keskiviikkona korvaamaan työnantajansa oikeudenkäyntikulut, yli 9 000 euroa euroa korkoineen."
Ehkä järjenkäytöllä on vielä toivoa tässäkin maassa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla