Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla muitakin "tulivuorileskiä"?

Vierailija
17.04.2010 |

Mies jäi työmatkalla jumiin Keski-Eurooppaan. Tulossa kotiin ehkä viikon päästä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi työmatkalla jumiin Keski-Eurooppaan. Tulossa kotiin ehkä viikon päästä.

Vierailija
2/4 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeamminkin.. Anopin mies on jumissa Kiinassa. Olisivat lähteneet tulemaan junalla, mutta kaikki junat ovat täynnä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee siellä loppuviikosta muutaman työpäivän. Sitten ilm laivalla Suomeen jos lennot eivät vieläkään onnistu

Vierailija
4/4 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole.



Pomo oli perjantaina Brysselissä jumissa, saas nähdä ehtiikö maanantaiksi töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi