Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku teistä tilannut Nordean tunnuslukulaitteen viallisen tilalle?

Vierailija
24.08.2022 |

Asiakaspalvelunumerossa robotti pyytää painamaan sitäja tätä numeroa, mutta ei sano mistään tunnuslukulaitteesta joten valitsen 6 eli muu asia, robotti ei tajua että tarvitsen uuden laitteen ja alkaa kysellä jotain tunnuksia laitteelleni.

Mitä siis teen väärin ja miten te saitte hoidettua tämän?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä ihan sille puolelle, missä on ihminen asiakaspalvelijana. Sitä kautta minä tilasin tunnuslukulaitteen.

(Uusi tunnuslukulaite ei muuten ikinä tullut, minun piti käyttää ID-sovellusta väliaikaisesti kunnes se tulee, mutta nyt olen koko ajan joutunut käyttämään sitä.)

Vierailija
2/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä et siis vissiin nyt pääse krijautumaan Nordeaan, että voisit sitä kautta tilata, kun laite ei pelitä. Itseltä hukkui (siis konkreettisesti keskelle merta) kännykkä tänä kesänä ja oli kyllä pyllystä hankkia sille tunnuslukusovelluksellekin uuteen kännykkään käyttöoikeus, kun ei voinut mitenkään sähköisesti tunnistautua. Lopulta meni yli viikko tapahtumasta, että pääsin taas verkkopankkiin. Mutta jotenkin tuntuu, että tuolla Nordean asiakaspalvelussa ei olla mietitty ihan lopuun asti näitä ongelmia, joita tulee siitä, ettet laitteen tai sovelluksen toimimattomuuden takia nyt kertakaikkiaan vain voi tunnistautua sähköisesti. Ja tämä avautuminen ei siis valitettavasti auta sinua nyt yhtään - jos edes vähän lohduttaisi, ettet ole yksin tuskailusi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä ihan sille puolelle, missä on ihminen asiakaspalvelijana. Sitä kautta minä tilasin tunnuslukulaitteen.

(Uusi tunnuslukulaite ei muuten ikinä tullut, minun piti käyttää ID-sovellusta väliaikaisesti kunnes se tulee, mutta nyt olen koko ajan joutunut käyttämään sitä.)

Miten pääsen puhumaan asiakaspalvelijalle? En todellakaan haluaisi pelleillä noiden robottien kanssa.

Ap

Vierailija
4/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä et siis vissiin nyt pääse krijautumaan Nordeaan, että voisit sitä kautta tilata, kun laite ei pelitä. Itseltä hukkui (siis konkreettisesti keskelle merta) kännykkä tänä kesänä ja oli kyllä pyllystä hankkia sille tunnuslukusovelluksellekin uuteen kännykkään käyttöoikeus, kun ei voinut mitenkään sähköisesti tunnistautua. Lopulta meni yli viikko tapahtumasta, että pääsin taas verkkopankkiin. Mutta jotenkin tuntuu, että tuolla Nordean asiakaspalvelussa ei olla mietitty ihan lopuun asti näitä ongelmia, joita tulee siitä, ettet laitteen tai sovelluksen toimimattomuuden takia nyt kertakaikkiaan vain voi tunnistautua sähköisesti. Ja tämä avautuminen ei siis valitettavasti auta sinua nyt yhtään - jos edes vähän lohduttaisi, ettet ole yksin tuskailusi kanssa.

Juuri näin jaeipä tosiaan ole mietitty loppuun asti. Prkele! Kiitos kommentistasi,tuli parempi mieli 😄

Ap

Vierailija
5/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut kysyä siellä Nordean sivuilla olevasta chatista apuja? 

Vierailija
6/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelin voisi olla kova sana, niin ei tarvitse mitään tunnuslukulaitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koittanut kysyä siellä Nordean sivuilla olevasta chatista apuja? 

Yritin mutta pyytävät tunnistautumista. Milläs tunnistaudun kun ei ole toimivaa laitetta.

Ap

Vierailija
8/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älypuhelin voisi olla kova sana, niin ei tarvitse mitään tunnuslukulaitteita.

Älypuhelin on suoraan saatanasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koittanut kysyä siellä Nordean sivuilla olevasta chatista apuja? 

Yritin mutta pyytävät tunnistautumista. Milläs tunnistaudun kun ei ole toimivaa laitetta.

Ap

Tämä juuri, saman asian kanssa taistelin ja kiroilin hetki sitten. Eipä jää jäljelle kuin puhelinsoitto tai konttorissa käynti.

Vierailija
10/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä ihan sille puolelle, missä on ihminen asiakaspalvelijana. Sitä kautta minä tilasin tunnuslukulaitteen.

(Uusi tunnuslukulaite ei muuten ikinä tullut, minun piti käyttää ID-sovellusta väliaikaisesti kunnes se tulee, mutta nyt olen koko ajan joutunut käyttämään sitä.)

Miten pääsen puhumaan asiakaspalvelijalle? En todellakaan haluaisi pelleillä noiden robottien kanssa.

Ap

En nyt muista tarkalleen, miten se meni, mutta valikosta jokin "muut asiat" -tyylinen se oli. Jokin sellainen kohta, että minulla ei ole verkkopankkitunnuksia, olen uusi asiakas, tms. Ihan sama mitä kautta kunhan saa ihmisen toiseen päähän, kyllä se sitten hoituu.