K-kauppa matki S-ryhmän mainoksen
Ärsyttävää vaikka niin tyypillistä. Ensin S kauppa mainosti ruokaa tyylillä "tämä ei ole vain illallinen, tämä on kosinta". Ajatuksena että ruoka on osa elämän tärkeitä tapahtumia. Nyt K-kauppa on tehnyt ihan samalla ajatuksella oman lässytyksensä lihapullineen. Jotenkin noloa, miksei keksitä jotain omaa..
Kommentit (21)
Ja Prisma kehtaa edelleen mainostaa: " Yhtä halpa kuin halpa"!!!! Töörkeä valhe!
Mainonnan tarkoitus on luoda mielikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Ja Prisma kehtaa edelleen mainostaa: " Yhtä halpa kuin halpa"!!!! Töörkeä valhe!
kaikkea on ja rahani riittää 🎶
s-ryhmä vois rehellisyyden nimissä lanseerata kelleutus kampanjan . "Kalleutetaan nyt hintoja, joka viikko ja jopa useammnin!" Ylläty joka kerta asioidessa uusista hinnoitteluista! Paljonkoihan se vaniljaviinerikin mahtaa tänään maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Mainonnan tarkoitus on luoda mielikuvia.
Halvat hinnat ovatkin mielikuvituksen tuotetta enää, valitettavasti!
Vierailija kirjoitti:
Mainonnan tarkoitus on luoda mielikuvia.
Hyvä mainos on sellainen joka aiheuttaa tunteita, oli ne sitten hyviä tai huonoja.
K-kaupoille tuo kylläkin sopii paremmin. S ryhmä ja erityisesti Prisma ovat vain ankeita ruokavarastoja. Niitä pitäisi mainostaa hinnalla ja tehokkuudella, ei ihanilla ruokahetkillä.
Vierailija kirjoitti:
s-ryhmä vois rehellisyyden nimissä lanseerata kelleutus kampanjan . "Kalleutetaan nyt hintoja, joka viikko ja jopa useammnin!" Ylläty joka kerta asioidessa uusista hinnoitteluista! Paljonkoihan se vaniljaviinerikin mahtaa tänään maksaa?
Eivät kehanneet aikoinaan laittaa että halvensimme hintamme, keksittiin halpuuttaminen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainonnan tarkoitus on luoda mielikuvia.
Hyvä mainos on sellainen joka aiheuttaa tunteita, oli ne sitten hyviä tai huonoja.
Jep, näin ajateltiin 90-luvulla. Silloin kun kaikki ryyppäsivät ja bilettivät. Hasan ja Partnersin mainosmiehet veti jauhoa silmät ristissä ja James lauloi firman bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainonnan tarkoitus on luoda mielikuvia.
Hyvä mainos on sellainen joka aiheuttaa tunteita, oli ne sitten hyviä tai huonoja.
Jep, näin ajateltiin 90-luvulla. Silloin kun kaikki ryyppäsivät ja bilettivät. Hasan ja Partnersin mainosmiehet veti jauhoa silmät ristissä ja James lauloi firman bileissä.
Jep, siellä sitä kokkelia todella vedettiin.
Vierailija kirjoitti:
s-ryhmä vois rehellisyyden nimissä lanseerata kelleutus kampanjan . "Kalleutetaan nyt hintoja, joka viikko ja jopa useammnin!" Ylläty joka kerta asioidessa uusista hinnoitteluista! Paljonkoihan se vaniljaviinerikin mahtaa tänään maksaa?
Kalleutimme hintoja PYSYVÄSTI!!!
S-kauppojen halvennustuotteiden laatu on jossain sateenkaaren takana, eikä Cittareista tahdo löytää K Menu tuotteita etsimälläkään. Mutta onneksi on Lidl, jonka tuotteistakin on Suomesta se osa, mikä kannattaa tehdä.
S-ryhmä mainostaa olevansa nyt halvempi kuin halvin. Voiko muka olla?
Vierailija kirjoitti:
s-ryhmä vois rehellisyyden nimissä lanseerata kelleutus kampanjan . "Kalleutetaan nyt hintoja, joka viikko ja jopa useammnin!" Ylläty joka kerta asioidessa uusista hinnoitteluista! Paljonkoihan se vaniljaviinerikin mahtaa tänään maksaa?
Jogurtin hinta taisi viikossa nyt pompsahtaa 35-40 prosenttia, juusto samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainonnan tarkoitus on luoda mielikuvia.
Hyvä mainos on sellainen joka aiheuttaa tunteita, oli ne sitten hyviä tai huonoja.
Okei, eli oma idea mainoksesta on siis pakko olla mestariteos. Siinä on perhe, joka istuu jouluna ruokapöydän ääressä. Pöytä on katettu liioiteltuun tyyliin kinkulla, eri salaateilla ja lisukkeilla, kokonaisella kalkkunalla ja isolla määrällä erilaisia juotavia. Kamera siirtyy kuvaamaan ulkona kylmissään olevaa koditonta ihmistä, joka haikeana katselee perheen joulun viettoa. Yhtäkkiä tämä koditon alkaa näyttämään elon hiipumisen merkkejä nälän ja kylmyyden vuoksi. Sisällä perhe näkee tilanteen mutta hymyssä suin katsovat hetken aikaa ja jatkavat ateriointia. Ruutuun lävähtää teksti: "Kauppa X tekee joulun"
Eikö olekkin mahtavaa? Aiheuttaa paljon tunteita.
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmä mainostaa olevansa nyt halvempi kuin halvin. Voiko muka olla?
Varmaan on jollain tietyllä ostoskorilla. Täällä ainakin Prisma tiputti rasvattoman maidon hintaa sentillä, joten siinä on halvin, ennen oli samanhintaista Lidlin kanssa. CM taas nosti tuon hintaa 20 senttiä. Minun vertailussani on siis Kotimaista, Milbona ja Pirkka, muita merkkejä myydään sitten paljon kalliimmalla. Nuo kolme ovat aika lähekkäin toisiaan, joten vaihdellaan, missä käydään.
Ei ne kaupat tee mainoksiaan itse, samat mainostoimistot keksivät idean ja tarjoavat useille yritykselle samaa ideaa, no joskus käy niin että sama idea hyväksytään useammassa yrityksessä ja sitten tulee samantyyppisiä mainoksia usealle, pikkasen muokataan ja rahat taskuun kaikilta.
Mainosideat kun hyväksytään todella aikaisin ja kilpailiankaan mainosta kukaan ei ole silloin nähnyt.
Se on se tavallista kalliimpi ruokakauppa.
Lidl on hyvin onnistunut mainoksessa jossa Arman esiintyy, erittäin tyylikäs, miellyttävä ja vakuuttava esitys.
Sekä K- että S-ryhmän mainokset ovat kaikki ihan hirveitä. Mä laittaisin niiden koko markkinoinnin uusiksi.