H&M ja Klarna
Kaikki toimii jos ei ole palautuksia, mutta viime tilausten yhteydessä olen joutunut palauttamaan tuotteita ja huomannut että prosessi on sekava. Pitää tehdä palautusilmoituksia sekä klarnalle että h&m:lle ja korjattua laskua ei tule, vaan pitäisi itse laskeskella mitä maksaa palautusten jälkeen. Millaisia kokemuksia teillä on?
Kommentit (3)
Kyllä, kaikki tilauksiin, palautuksiin ja maksuihin liittyvät tehtävät on ulkoistettu asiakkaalle, eli asiakas saa tehdä ne hommat, joita mainitsemasi tahot tekivät ennen, eli sinä teet työn ja he ottavat siitä voitot. Joo, olen sitä mieltä, että ei systeemi ole paras mahdollinen. Klarna & H&M ovat isoja toimijoita, ja ottavat näin vielä työt pois itseltään ja mikäli asiakas ei tee heidän tehtäviään, tulee rapsut aika äkkiä, sen he kyllä tekevät ja pika-pikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia maksan kortilla ja palautan myymälään jos on tarvetta. Rahat palautuu tilille seuraavana päivänä. Ei tarvi asioida minkään Klarnojen kanssa.
Menit ja oletit, että kaikilla on H&M myymälä nurkan takana, voi voi joo!
Tämän takia maksan kortilla ja palautan myymälään jos on tarvetta. Rahat palautuu tilille seuraavana päivänä. Ei tarvi asioida minkään Klarnojen kanssa.