Ed Sheeranin lippujen peruutuspyyntö ei onnistu
Onko muilla vastaavaa tilannetta tai osaako joku neuvoa. Eli en ollut vielä aktivoinut lippuja sähköpostin ohjeella eli en ollut saanut mitään TAN-koodia. Nyt en löydä ohjeenmukaista peruutuspyyntö kohtaa. Laitoin mailia asiakaspalveluun, josta vakioviesti kehoituksena soittaa...
Kommentit (7)
En tiedä osaanko auttaa, koska olin aktivoinut liput heti syksyllä. Mulla löytyi palautuspyyntölinkki sieltä lipusta.
Mulla on sama tilanne, eli en ollut aktivoinut lippua. Oon turhaan etsinyt palautuslomaketta joka puolelta. Pas*** palvelua.
Sama ongelma! Lippu.fi ei vastaa viesteihin enkä viitsi kerryttää hirveää laskua maksullisella jonottomisella, joka saattaa kestää jopa tunnin. Eikä ole aikaakaan roikkua linjoilla.
Miksi lähetetään ihmisille vajavaisia tai vääriä ohjeita, ja sitten ihmetellään kun asiakaspalvelu tukkeutuu?? Järjen riemuvoitto tää lippu.fi
Mun ohjeistuksissa kyllä ei oo mitään, että puhelimitse kannattaa ees yrittää muuta kuin tietyissä tapauksissa, ei koske peruutuspyntöjä.
Olen myös laittanut säpo kahteen otteeseen jo paniikissa 😁 toivottavasti selviää pian! Viimeisestä on jo viikko.
Pörrään täällä saman ongelman parissa!
Saakeli, ei niin missään paikkaa johon mahdollisen TAN-koodin voisi laittaa saati että löytyisi painiketta lippujen palautukselle. Onko kukaan saanut vastausta Lippu.fi:ltä?
Kyllä on huonosti hoidettu! Buuuuu Lippu.fi!
No soittaen se sitten joutuin selviää.