Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EXTRAEXTRALARGE

Vierailija
16.06.2022 |

Itsekin voi tehdä paljon. Jos tuotteessa on pieni virhe, korjaan sen kotona. Esim. napit ommeltu huonosti tai reikä. Joku viitsivämpi kävisi myös tinkimässä kaupasta pienen alennuksen vian takia. Palauttaminenkin on ihan hyvä ratkaisu, silloin menee viesti perille tuotteen huonosta laadusta.

En kyllä ymmärrä, miten sen yhden tuotteen hävittäminen parantaa mielikuvaa brändistä. Samaa pskaahan ne tuppaa olemaan kaikki. Jos se tuote hajoaa vasta ekan pesun jälkeen, eikä jo kaupassa niin kuin tuhottu yksilö, niin ei se erä tai tuote tai brändi siitä sen laadukkaammaksi muutu. Kaupan pitää lopettaa tilaamasta huonolta toimittajalta.

XXL teki virheen, kun jättivät lavansa suuren yleisön nähtäväksi. Sen laatu-mielikuva romahti. Ostavatkohan ne muiden hylkäämiä eriä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamaatiotuotteita tulee aina. 

Niitä ei voi oikein viallisina lahjoitellakaan, kun valmistaja kieltää tuotevastuujuttujen pelossa.

Tuotevastuu ei poistu vaikka tuotteen hinta olisi 0€.

Jutussa ja kommenteissa tuntuu menevän taas sekaisin reklamaatiot, virheelliset ja poistotuotteet.

Vaarallista tuotetta ei voi laskea liikenteeseen millään hinnalla. Toisaalta jos vaikkapa kengässä on värivirhe, niin joku järkevä kierrätystapa tällaisille pitäisi kyllä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi