Ajan aina edessä ajavan imussa jotta säästän polttoainetta
Kommentit (26)
Niin ja myös tulee huomioida, että tuulee takaapäin. Kovalla puhurilla autoa ei tarvitse käynnistää lainkaan vaan antaa kovan tuulen viedä mennessään.
Joudut jatkuvasti jarruttelemaan ja kiihdyttelemään kun ajat toisen perässä, polttoainetta kuluu siis paljon enemmän
Minä olen vienyt tuon pidemmälle: telakoidun edellä menevään autoon ja moottorin voi sammuttaa. Pensaa ei kulu ollenkaan!
Perässä roikkuminen on ilmastoteko.
Vierailija kirjoitti:
Olet aika ruusperi. Mutta ei tuo mitään säästä. Imuttele kotona vaan.
Säästää jopa puolet. Siis metrin päässä rekan perässä.
Suostuukohan adaptiivinen vakkari hoitamaan homman.
Vierailija kirjoitti:
Joudut jatkuvasti jarruttelemaan ja kiihdyttelemään kun ajat toisen perässä, polttoainetta kuluu siis paljon enemmän
Rekat ei paljoa jarruttele
No ihan loogista, ei kaikki voi ajaa etummaisenakaan.
Perässä roikkumisen uusi trendikäs nimi on hypermiling.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/76869501-54c9-4ae4-9616-c4bdf455…
Siinä säästätkin ihan vatusti, kun jarrutan tommosen huomatessani. Roikkuja maksaa molempien rutut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vienyt tuon pidemmälle: telakoidun edellä menevään autoon ja moottorin voi sammuttaa. Pensaa ei kulu ollenkaan!
Mulla on imukuppiheitin.
Hankaluuksia on tullut jarrutustilanteissa, kun olen unohtunut kännykälle.
Kalliiks on tullut. Iskälle.
Aah, sähköautolla 2 euroa/100km. Valittajat valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Aah, sähköautolla 2 euroa/100km. Valittajat valittaa.
Vedä sinä ekohippi kätees!!!!!!!!! Minä joudun ajamaan polkupyörällä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Aah, sähköautolla 2 euroa/100km. Valittajat valittaa.
Minä en valita vaan optimoin. Lopetin työt ja auto meni romikseen.. Tarpeeksi moni kun tekee saman niin loppuu sinultakin työt tai vähintään verotetaan ja rajusti koska työtöntähän ei voi verottaa: hän on nettosaaja.
Vierailija kirjoitti:
Siinä säästätkin ihan vatusti, kun jarrutan tommosen huomatessani. Roikkuja maksaa molempien rutut.
Se joka aiheuttaa tahallaan kolarin maksaa.
Poliisiauto ajoi rekan perässä ja rekkakuski veti liinat kiinni. Orava kuulemma hyppäsi tienyli.
Tyhmää ja vastuutonta jättää turvavälit pitämättä eikä siinä oikeasti edes säästä.
köhkah kirjoitti:
Poliisiauto ajoi rekan perässä ja rekkakuski veti liinat kiinni. Orava kuulemma hyppäsi tienyli.
Oravan tai edes ketun vuoksi ei saa tehdä äkkijarrutuksia. Pitää ajaa yli.
Imussa ajaminen säästää, mutta on oltava vaarallisen lähellä. Lisäksi hyöty tuntuisi n. 70 km./t. nopeudesta alkaen. Virtaviivamuotoilu heikentää imuvoimaa.
Lähes aina peräänajaja on se, joka maksaa viulut.
Olet aika ruusperi. Mutta ei tuo mitään säästä. Imuttele kotona vaan.