Onko ilkeä asiakas oikeutettu saamaan hyvää asiakaspalvelua?
Mun mielestä EI vitu$$a !! Itse on tiensä valinnut.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onko vaativa ilkeä?
On
Tottakai ansaitsee hyvää palvelua. Haluat kai jatkossakin että sinulla on asiakkaita?
Muista että asiakas on aina oikeassa.
En tiedä. Tänään oli huono päivä töissä. Itkinkin erään asiakkaan jälkeen vaikka yleensä olen teflonia ja kestän mitä vaan
Ei ansaitse. Sellaista on aina kiva vähän näpäyttää, eikä mitään extraa heru muutenkaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ansaitsee hyvää palvelua. Haluat kai jatkossakin että sinulla on asiakkaita?
Muista että asiakas on aina oikeassa.
Ok, Karen.
Vierailija kirjoitti:
Onko vaativa ilkeä?
Ei.
Mistä me koskaan tiedetään mitä siellä on taustalla.
Se kertoo enemmän hänestä,kun asiakaspalvelijasta.
Näitä ns.ilkeitä ei saa koskaan päästää ihon alle.
Se on vaan tapa purkaa omaa pahaa oloa ja mikäs sen helpompaa,kun täysin vieras ihminen...
Vierailija kirjoitti:
Ei ansaitse. Sellaista on aina kiva vähän näpäyttää, eikä mitään extraa heru muutenkaan 😅
Miks tarvii laskeutua samalle tasolle..
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ansaitsee hyvää palvelua. Haluat kai jatkossakin että sinulla on asiakkaita?
Muista että asiakas on aina oikeassa.
Mä en ainakaan halua, ilkeilijät menköön mun puolesta kilpailijalle tai jääkööt ilman palvelua.
Jokainen asiakaspalvelutyötä joskus tehnyt tietää sen faktan että jos haluaa itse hyvää palvelua niin tulee olla asiakkaana vaativa. Miteään henkilökohtaisuuksiin menevää haukkumista en tietenkään suosittele mutta kehotan myös välttämään hyvästä palvelusta kiittämistä.
Jos asiakas maksaa hyvin niin tottakai hän ansaitsee asiakaspalvelun.
Ei ansaitse. Kohtelen toki asiallisesti, sillä ei huvita laskeutua idioottien tasolle. Ja ilkeän asiakkaan on turha toivoakaan minkäänlaista erityiskohtelua tai joustoa, jota tarjoan hyville asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ansaitsee hyvää palvelua. Haluat kai jatkossakin että sinulla on asiakkaita?
Muista että asiakas on aina oikeassa.
Väärin, asiakas voi olla myös väärässä.
Mut on hyvän asiakaspalvelijan taito myös kertoa tästä hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ansaitse. Sellaista on aina kiva vähän näpäyttää, eikä mitään extraa heru muutenkaan 😅
Miks tarvii laskeutua samalle tasolle..
Siksi, koska en jaksa olla pelkkä sylkykuppi. Kuuntele näitä vuosikausia, niin ymmärrät.
Ihmiset kohtelevat muita kuten toivoisivat itseään kohdeltavan.
Ilkeä ja epäkohtelias asiakas saa aina vain minimipalvelun. Kohtelias ja ystävällinen asiakas saa parempaa palvelua ja usein vähän extraakin.
Täydellisessä maailmassa huonon asiakkaan voisi kylmästi potkaista pihalle tai lyödä luurin korvaan. Ikävä kyllä meilläkin on koko ajan enemmän ja enemmän ns. "amerikkalainen tyyli" missä asiakas on aina oikeassa.
Varmaan kohta tulee tippikulttuurikin ja palvelualan työntekijä joutuu melkein kirjaimellisesti nuolemaan p****ttä saadakseen edes vähän rahaa ylhäiseltä asiakkaalta.
En ole itse tekemisissä asiakkaiden kanssa rekkakuskina, mutta kunnioitan suuresti heitä jotka ovat. Ei ole varmasti helppoa kuunnella hankalien asiakkaiden valitusta.
Asiakaspalvelijan mielestä asiakas on ilkeä, jos hän vaatii jotain palvelua henkilöltä, joka on palkattu asiakaspalvelutehtäviin tietyyn firmaan.
Asiakaspalvelijaa ei saa häiritä.
Asiakaspalvelijan mielestä hänet on palkattu vain sinne jonnekin tiskin taakse, näytteille.
Koska hän on niin kaunis, ja hänellä on hyvin värjätty tukka, ja hyvä meikki.
Parhaita asiakaspalvelijoita ovat miehet. Heiltä saa aina hyvää ja ystävällistä palvelua ja vielä hymyn kaupan päälle.
Mies asiakaspalvelijat jaksavat selittää ja neuvoa vanhemmillekin asiakkaille kärsivällisesti heidän kysymämänsä asiat.
He eivät vähästä hermostu, eivätkä koskaa tiuski asiakkaille.
Kauppojen kannattaisi palkata enemmän asiakaspalveluun kuten neuvontaan ja muuhun miehiä ja etenkin nuoria mieihiä.
Olisi enemmän tyytyväisiä asiakkaita, jokaisessa ikäluokasssa.
Asiakkaan huono käytös on eräänlainen hätähuuto: Katsokaa kaikki, pidän itseäni mitättömänä pikku paskana! Katsokaa kaikki, ruvennut omissa ulosteissani! Siksi sellaisen esityksen seuraaminen onkin niin nautinnollista ja ystävällisellä käytöksellä sen saa jatkumaan ja mahdollisesti nousemaan jopa seuravalle tasolle.
Onko vaativa ilkeä?