Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kysyin kaverin kuulumisia, vastaus oli että
27.05.2022 |
Mitä vittua se sulle kuuluu. Sanoin että kysyin vaan kun ei oltu nähty pitkään aikaan.
Kommentit (3)
Eli sinulla oli tylsää ja nyt otit pitkästä aikaa yhteyttä kaverisi, joka on aina ollut yhteydessä sinuun ja vielä ihmettelet hänen vastaustaan? Olisin itsekin vastannut samalla tavalla jos kaveri suhde olisi ollut jo pitkään yksipuolinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sille on näköjään ollut hyvä syy miksi ette ole nähneet pitkään aikaan.