Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vihdoinkin Maisassa
17.05.2022 |
annetaan vanhemmille oikeus hoitaa alle 18-v tai ikääntyneiden asioita!
En tiedä kenen aivopieru tuo oli, että yli 12-v on vastuussa omista lääkäri yms käynneistä.
Huomasin tän siis Wilmasta
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No onneksi. Viimeksi yritettiin siirtää lapsen oikomishoitoa, ei ole puhelinpalvelua Vantaalla. Lopuksi jouduin jättämään viestin sinne mun omaan(äidin) palveluun, mistä se ei varmaan ehtinyt oikomishoitoon seuraavaksi päiväksi