Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeongelmaan neuvoja

surullinenmies
17.05.2022 |

Moi,

miehän en oikeestaan kuulu tänne foorumille, kun olen mies. Mulla ei vaan ole ystäviä, kenen kanssa puhua näistä asioista niin aattelin kirjoittaa tänne aiheen kun naiset yleensäkin on paljon empaattisempia, kuin miehet jokatapauksessa.

Ongelma on se, että aluksi eräs kaverini erosi ja sitten hän sanoi rakastuneensa minuun. Aluksikin kaikki ole ongelmallista, koska hän asui vielä miehensä kanssa samaan aikaan kun oli minun kanssa ja tästä syntyi kauheasti itselle omantunnontuskia, koska uskon raamattuun ja että avioliitto olisi ikuinen. En vaan voinut itselleni mitään, koska rakastuin häneen palavasti.
No, se oli ongelmallista aikaa mutta sitten hän erosi ja miehensä muutti pois, niin asumme nyt yhdessä. Nyt vaan tunnen oikeastaan katumusta, että rakastuin häneen koska hän välillä käyttää pillereitä ja menee ihan täysin tunteettomaksi.
Kerran hän keskellä yötä oli kadonnut, ja sain sitten tietää että hän on sellaisen miehen luona vetämässä pillereitä ja juomassa alkoholia, joka on sanonut rakastuneensa tähän naiseen.
Se oli kauhea shokki ja sain sit koko yön itkeä yksin kotona, koska hän ei vastannut puhelimeen muutakuin, että hän kokeilee siellä uusi vaatteita sen miehen kanssa.
No, hän sit selviintyi taas vähäksi aikaa mutta tuo hänen pillerikaverinsa on alkanut käymään täällä meidän kotona yhä useammin. Se on todella häiritsevää, koska tuo pillerikaveri on minua kerran lapiolla meinannut hakata, useasti uhannut tappaa aseella eli ampua polveen tai päähän ja nyt se tyyppi on taas täällä.
Tällä naisella on lisäksi muksuja ja tuo narkkityyppi piikittää vessassa, vaikka muksut kotona. Ja nainen käyttää pillereitä, vaikka muksut on kotona. En tiedä mitä oikein tekisin, koska nyt hän on alkanut kutsumaan tämän pillerityypin kotiimme yhä useammin ja haluaa nukkua mielummin hänen kanssaan, kuin minun.
Sitten vain hän sanoo minulle, että kun valitan näistä asioista, että se on "mindfuckia" eli teen väärin, kun kerron tunteistani. En tosiaan tiedä mitä tekisin, tuntuu vain kokoajan pahalta ja surulliselta kun minusta tuntuu, että hän jatkuvasti pettää minua vaikka lupasi ettei koskaan pillereihin enää koskisi.
En vaan pysty eroamaankaan, vaikka järki sanoo että hän vain hyväksikäyttää minua. Olen kustantanut hänen lapsiensa ruokia ja hänen juotaviaan + tupakoinnin. Silti hän kohtelee minua mielestäni huonommin, kuin koiraa.
En halua neuvoja siitä, miten eroan koska rakastan häntä enemmän kuin elämää ja mielummin kuolisin, kuin jättäisin hänet. Haluaisin neuvoja miten tällainen tilanne voitaisiin ratkaista tai mitä minun pitäisi hänelle sanoa?
Se tuntuu minusta tosi pahalta, kuin tuo pillerityyppi tulee kotiimme ja hiplaa ja lähentelee häntä, eikä nainen tee mitään estääkseen sitä. Ja sitten vielä se, että kun nainen vetää niitä pillereitä niin hänestä tulee ihan kauhea ja hän vain viimeksikin lähti baariin yhtäkkiä pillerityypin kanssa, vaikka sanoin hänelle suoraan että jos lähdet niin valitset toisen miehen ja tiedät, että minä jään tänne itkemään itseni uneen koska en viihdy baareissa.
Olen tosiaan niin neuvoton tässä tilanteessa, että kysyn nyt täältä neuvoa. Toivottavasti joku voisi jotenkin auttaa, vaikka se ehkä onkin epätodennäköistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse poika juokse, kauas tuollaisen naisen luota.

Vierailija
2/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä akka sen pillerityypin seuraan ja tee lasu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ainakin heti lastensuojeluilmoitus. Sen voi sopia ettei ne sossun ihmiset paljasta kuka ilmon teki. Älä tee anonyymiä lasua niitä ei kuulemma oteta niin vakavasti.

Tuo tilanne on lasten kannalta huolestuttava ja lapsista pitää huolehtia ja lapsia auttaa.

Vierailija
4/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä säikähdä. Mutta mielestäni olet suuressa vaarassa sen tyypin vuoksi joka tulee kotiinne. Juuri keväällä oli yksi mies tapettu uutisten mukaan vastaavassa tilanteessa (vaikka tekijä asui kaukana) ja noita on ollut aiemminkin, sama asetelma. Aineet (tai alkoholi) eivät ole turvallisia ja vieraat ihmiset. Olisi järkevää että pakkaat laukkuun jotain pientä, lähde sukulaiselle /turvakotiin ja haet myöhemmin sukulaisten kanssa loput. Lasten sukulaisille ja isälle pitäisi saada viesti tilanteesta kun olet kauempana. Jos asunto on sinun se pitäisi tyhjentää porukasta, ehkä myydä, ota muualta uusi. -Salaa kaikki tietosi ja älä ole naisen kanssa tekemisissä, vaikka rakastat, rakkaus lopulta haihtuu. Naisen on vienyt aineet luultavasti, ei lopeta niiden käyttöä, ei kuuntele ketään. Juttele kriisipuhelimeen tai kriisikeskuksessa edes nimettömänä, tai 6 kertaa yksityinen terapeutti joka auttaa erossa - koska olet vaarassa jotenkin. 

Vierailija
5/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Ja siis tarkoitin ettei ole pakko jutella kriisikeskuksessa tms, mutta jos et siis kykene eroamaan niin silloin se voisi kirkastaa ajatuksia.

Vierailija
6/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä toinen poski.

Vierailija
7/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet samanlainen lempeäsieluinen mies kuin minäkin ja olen elämässäni kärsinyt siitä kun olen ollut useasti liian lempeä ja pitkämielinen muita kohtaan.

Rakkauden ei kuulu satuttaa ketään. Jos niin käy toistuvasti niin silloin on parempi erota. Joskus pelkkä rakkaus ei riitä jos ympäristössä asiat ovat huonosti. Et ole velkaa mitään selittelyitä kun kuvioissa on väkivallan uhkaa ja pähteitä, jos haluat jotain sanoa, niin voit kohteliaasti todeta ettei suhteenne toimi ja haluat erota.

Vierailija
8/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään parisuhde vaan hengenvaarallinen tilanne. Välttämättömät paperit, rahat, puhelin mukaan ja salaa turvakotiin. 💗

Vierailija
9/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sinua, pelasta itsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän