Kumpi sössi, posti vai nettikauppa?
Lähettivät paketin Turkuun, tämä on minun edellinen osoite, mutta vuoden olen asunut Hämeenlinnassa.
Nettikaupan ja postin molemmissa tiedoissa lukee Hämeenlinna.
Tyytyisitkö pelkästään tuotteen uudelleen ohjaukseen, ja menee ainakin viikko tuossa.
Millä tuollaisen tempauksen jälkeen enää pysyisit kyseisen nettikaupan asiakkaana?
Millasia tilanteita teillä on käyny?
"automaatio toimii kuule ihan kivasti, se tunnistaa sinun edellisen osoitteen"
Kommentit (10)
On vielä yksi mahdollisuus: Sä oot toiminut väärin, kun et ole ilmoittanut uutta osoitetta johonkin.
Kauppa on lähettänyt paketin juuri sinne osoitteeseen mikä sille on annettu. Ei sillä ole mitään rekisteriä vanhoista tai uusista osoitteista :D Eli vika on sinun, jos olet antanut väärän osoitteen tai Postin, jos se jostain syystä on vienyt paketin poikkeavaan osoitteeseen. Et kyllä saa mitään korvauksia kummassakaan tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kauppa on lähettänyt paketin juuri sinne osoitteeseen mikä sille on annettu. Ei sillä ole mitään rekisteriä vanhoista tai uusista osoitteista :D Eli vika on sinun, jos olet antanut väärän osoitteen tai Postin, jos se jostain syystä on vienyt paketin poikkeavaan osoitteeseen. Et kyllä saa mitään korvauksia kummassakaan tapauksessa.
Molemmissa palveluissa lukee nykyinen osoite, tähän osoitteeseen on tullut jo talven ajan laskuja sekä verokorttikin, että kyllä minun tiedot on kunnossa.
Enpä taida enää nettikauppoja käyttää mitkä käyttää vain postia, jää pska maku suuhu.
Jännästi yksityiset toimittajat osaa löytää oikean kaupungin...
Emme me voi tietää onko virheen tehnyt Posti, verkkokauppa vai sinä itse. Selvitä asianosaisten kanssa mistä virhe johtuu ja miten se korjataan.
Vierailija kirjoitti:
No mitä tuossa on tehtävissä? Vahinko tapahtui ja se korjataan.
Jännästi kaikki laskut ja verokortti löytyy perille, mutta paketteja pitäisi lähtiä hakeen random kaupungeista.
Jos asiasta nousee keskustelua tarpeeksi usein, niin luulisi näiden palvelujen tajuavan että tämä ei toimi näin, ehkä myös jotkut muut asiakkaat harkitsee näiden keskustelujen pohjalta valita toisen toimittajan, jos sellainen on saatavilla, se kertoo huonosta nettikaupasta jos eivät halua panostaa laatuun.
Ilmeisesti oot laittanut sinne verkkokauppaan kuitenkin väärään osoitteen tai siellä näkyy se vanha.
Me ei oyatytä niitä osoitteita muuttamaan itse. Vaan se osoite on se minkä sä olet siihen joskus laittanut ja oma viksi jos joku sun tiedoista on väärin.
T. verkkokauppassa töitä tekevä
Sinun osoitteesi ei ole päivittynyt nettikaupan rekisteriin eikä myöskään Postin rekisteriin.
Jossain on ollut vielä vanha osoite, joka on poimittu nettikaupan lähetykseen.
Kun viimeksi kävin Oma postissa, mulla oli siellä tosi vanha puhelinnro voimassa.
Tietenkin, eihän Posti, eihän posti niitä puhelinnroja mistää voi päivittää.
Kyllä noita mokia sattuu, eikä ne ole tarkoituksellisia.
Maz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä tuossa on tehtävissä? Vahinko tapahtui ja se korjataan.
Jännästi kaikki laskut ja verokortti löytyy perille, mutta paketteja pitäisi lähtiä hakeen random kaupungeista.
Jos asiasta nousee keskustelua tarpeeksi usein, niin luulisi näiden palvelujen tajuavan että tämä ei toimi näin, ehkä myös jotkut muut asiakkaat harkitsee näiden keskustelujen pohjalta valita toisen toimittajan, jos sellainen on saatavilla, se kertoo huonosta nettikaupasta jos eivät halua panostaa laatuun.
Netistä tilaaminen on tosi valtavaa, paketteja on valtavat määrät.
Monet lokeropaikat täytyy.
Omat paketteni ovat usein ohjattu sen takia toiseen lähimpään noutopaikkaan, tai paikkaan, jossa on tyhjiä lokeroita.
Eipä se juuri itseäni ole haitannut. Suuret ostokset tilaan suoraan kotiinkuljetuksella.
Eihän se Postin syy ole, että hakupaikkojan lokerot ovat täynnä.
Ja vielä vähemmän nettikaupan syy.
Ja toisekseen, verottaja tarkastaa osoitteet suoraan Digi-ja väestötietojärjestlemästä.
Tätä eivät yritykset tee, sillä sieltä osoitteen tarksitaminen on maksullista yrittäjille.
No mitä tuossa on tehtävissä? Vahinko tapahtui ja se korjataan.