Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä Tv -mainos on mielestäsi hyvä ?

Vierailija
01.02.2010 |

viime viikolla oli gallupia ärsyttävistä mainoksista.



Nyt vaihtoehtoisesti listatkaa hyviä mainoksia

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun mies hyppää sisään tai toisinpäin. :D Tuntematon nro voi olla elämäsi tärkein jne.



Toinen on se missä se äijä kairaa perunoita pellosta, kun luulee olevansa jäällä. :D

Vierailija
2/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se dna mainos "tää nyt on vaan sellainen puutarhajyrsin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makua ja tunnetta, vai miten se slogan menee. Mutta mainoksiin saatu todella hyvin sellaista pohjoista, myyttistä tunnelmaa. Aikakausi häviää, tulee vahvoja tunnetiloja.

Vierailija
4/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli kaksi poliisia ja takapenkille joutui ylinopeutta ajanut. En muista kahvimerkkiä, mutta tämä mainos on jäänyt mieleen. Se nauratti joka kerta :)

Vierailija
5/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis muistanut kyllä kenen mainos se on, mutta joku tuossa edellä viittasi puutarhajyrsimeen eli samaa mieltä. Myös ne Sovelton mainokset on ihan hauskoja.

Vierailija
6/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä se Siwan mainos missä mies menee nakkarille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Silja Linen mainos se, missä lokki laittaa siiven toisen lokin päälle, se oli myös hieno. Ja tykkään DNA:n emmänyttiijä-mainoksesta, samoin kuin oli aikanaan se Ihanan kallista -sarja.

Vierailija
8/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se dna mainos "tää nyt on vaan sellainen puutarhajyrsin"

Siis se mainos on Elisan. Mutta oma ääni myös sille ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se mies ryhtyy ballerinaksi siellä vessassa:)

Vierailija
10/10 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä ja sitten se Fresh-mainos (nuori mies ja vanhempi nainen)- vaihda tuoreempaan ;)



Pepsi- mainokset ovat mahtavia :D niitä taisi olla kaksi, se "työpaikka-haastattelu" ja sitten se "mustekala-pelastus" ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi