Ravintoloiden asiakkaiden vanhemmat..
Eivät ole opettaneet mitä silmillä ja älyllä tehdään. Aina kun asiakas tulee sisälle ja näkee kaiken niin silti pitää kädestä pitäen näyttää missä on salaattipöytä yms. Vai onko se silkkaa laiskuutta kun ei jakseta katsoa missä mitäkin on? 😄
Kommentit (11)
Ap, vähemmän sekakäyttöä, enemmän järjenkäyttöä.
Opittu tapa ajoilta jolloin vielä sai palvelua. Ystävällinen henkilökunta otti vastaan, näytti paikan, salaattipöydän, jne...
Kysypä vaikka siltä vuoropäällikköltäsi, mitkä sinun tehtäväsi ravintolan asiakaspalvelussa ovat, niin eiköhän se selvenny. Näytä vaikka tuo viesti, jonka kirjoitit.
Toinen vaihtoehto olisi mennä kouluun niin et joutuisi palvelemaan niitä vihaamiasi vajaaälyisiä, mutta kun eihän sinulla itselläsikään siihen järki riitä.
Vierailija kirjoitti:
Opittu tapa ajoilta jolloin vielä sai palvelua. Ystävällinen henkilökunta otti vastaan, näytti paikan, salaattipöydän, jne...
Nyt olet pelkkä rasite. Suomessa käyn korkeintaan ABC:llä syömässä matkalla lentokentälle.
Vierailija kirjoitti:
Ap, vähemmän sekakäyttöä, enemmän järjenkäyttöä.
Jos sinun vieressä on salaattipöytä ja kysyt tarjoilijalta, että mistä saa salaattia niin?? Mitäpä lottoat kuka tekee itsestään tyhmän?
Jos sinulla itselläsi olisi varaa käydä ravintoloissa syömässä, niin ehkä huomaisit, että niitä on erilaisia ja erilaisilla konsepteilla toimivia. Yleensä on vähänkään paremmassa paikassa tapana, että asiakas ohjataan pöytään ja hänelle kerrotaan ravintolan tarjonnasta, muun muassa siitä salaattipöydästä, jos sellainen on. Tiedät sitten isona ehkä joskus, jos näet ihan oikean ravintolan sisältä päin.
Vierailija kirjoitti:
Opittu tapa ajoilta jolloin vielä sai palvelua. Ystävällinen henkilökunta otti vastaan, näytti paikan, salaattipöydän, jne...
Jos seisot salaattipöydän vieressä niin kysytkö, että mistä saa salaattia?
En edes käy paikoissa missä on salaattipöytä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla itselläsi olisi varaa käydä ravintoloissa syömässä, niin ehkä huomaisit, että niitä on erilaisia ja erilaisilla konsepteilla toimivia. Yleensä on vähänkään paremmassa paikassa tapana, että asiakas ohjataan pöytään ja hänelle kerrotaan ravintolan tarjonnasta, muun muassa siitä salaattipöydästä, jos sellainen on. Tiedät sitten isona ehkä joskus, jos näet ihan oikean ravintolan sisältä päin.
Asiakas ohjataan pöytään = ei osaa itse mennä.
Veikkaan tyhmyyttä. Normaali ilmiö asiakkaisen keskuudessa.