Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kysymys Tisestä, käyttääkö täällä sitä kukaan?
10.04.2022 |
Minulle on tosi epäselvää, että myydäänkö vaatteita/tavaroita vain Suomen sisällä vain kaikkiin Pohjoismaihin? Kun kuitenkin appi näyttää *minulle* ilmoituksia eri Pohjoismaista?
Mietin vain, onko mitään mieltä laittaa ilmoituksia englanniksi, jos kaikki ostajat ovat sitten Suomesta kuitenkin.
En myy ihan perusvaatteita, joten olisi kyllä kiva, jos ilmoitukset näkyisivät muissakin maissa.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kokeillaan vielä jos joku tänään tietäisi...
Alue: Aihe vapaa
up!