Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hakisitko työtä, joka on asiakasneuvontaa aiheesta, jota et (vielä) osaa
04.04.2022 |
Aihepiiri on sellainen, että ei sitä ymmärtääkseni varsinaisesti koulussakaan opi.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suurin osa asiakaspalvelutyöstä on sellaista, jossa asiaa ei tarvitse osata etukäteen. Aikaisempi asiakaspalvleuosaaminen voi olla tärkeämpää kuin asiaosaaminen.
Hain. Sain työnantajalta palkallisen 3 viikkoa kestäneen koulutuksen, jonka jälkeen osasin.
Alue: Aihe vapaa
Jos työnantaja katsoisi minut sopivaksi, hakisin kyllä.