3+1 päivää: onko tämä vitsi?
”Tutustu tuotteisiin jo ennakkoon”. Kun menet sivuille, tuotteita on 2821 kpl, mutta kun valitset verkkokaupassa saatavilla olevat tuotteet, kutistuu valikoima 50 tuotteeseen. Siis viiteenkymmeneen!
Muutenkin tuntuu kuin aikakoneella olisi matkannut jonnekin 2000-luvun alkuun. Sekä kökköjen haku- ja suodatustoimintojen osalta että tuotevalikoiman suhteen.
Ihanko todella Sokoksella/s-ryhmässä ajattelevat, että asiakas lähtee jonkun 5 euroa maksavan meikkikynän (ovh. 9,90 e) takia tavarataloon asti?
Ihmetyttää ja surettaa kotimaisten verkkokauppojen heikkous. Hullujen päivien tänään kotiin tullut paperikuvasto ei paljoa paremmalta näyttänyt sekään.
Kommentit (16)
Ei ihme, että nettikauppa jyrää.
Käyn välillä sovittamassa vaatteita ja laitan sovituskopissa nettitilaukset vetämään.
Sokoksen verkkokauppa on todella huono.
3+1 alkaa vasta huomenna, ei niitä tuotteita ole nyt saatavilla verkkokaupasta.
Vierailija kirjoitti:
3+1 alkaa vasta huomenna, ei niitä tuotteita ole nyt saatavilla verkkokaupasta.
Ei niitä ole saatavilla toki myöskään tavarataloista NYT, mutta ennakkoon pääsee katsomaan kaikkia tulevia tarjoustuotteita, ja kun alkunäkymästä valitsee ”verkkokaupan”, niin käy juuri noin kuten ap kuvasi.
Kun tilaat tulee joka purnukka omassa paketissaan. Saat hakea niitä koko viikon. Juuri tilasin 2 tuotetta, tuli 2 pakettia eri päivinä.
Sokoksen verkkokauppa on huono, on siellä 3+1 päivät tai ei. Se ei muuta sekavaa alustaa, jolle ne sivut on rakennettu.
Melkonen koodari tehnyt nuo sivut, samoin prisman.
Sokoksen verkkokauppa on surkea ja se on ollut sitä vuosia. En voi käsittää, ettei sitä ole saatu paremmaksi vieläkään. Olen ahkera nettishoppailija ja näin rupuinen sivusto kuin 10-15 vuoden takaa karkottaa ostohaluja tehokkaasti.
Hah, kuulen vasta nyt, että tuo alkaa huomenna. Hulluista päivistä kuulin vasta maanantaina. Miten meni noin niinkuin omasta mielestä, Sokos ja Stockmann? Molemmat jäävät TIETENKIN minulta väliin. Noin kehnosti järjestetty tiedotus.
Woltin sovelluksesta voisi ottaa mallia verkkokauppoihin. Se ainakin toimii luotettavasti.
Kyllä noilla alennuspäivillä on tullut monesti käytyä ja ostettua vain heräteostoksena joku 5€n tuote, jota ei oikeasti välttämättä tarvitse. Harvoin menen tekemään jotain oikeasti kannattavaa ostosta. Joskus olen ostanut hajuvesiä, kun normaalisti niin kalliita.
Mua huvittaa 3+1 päivillä ne tavarataloissa olevat laarit joissa myydään jotain hammaslankaimia ja Rexonan dödöjä 20% alennuksella. :D
Ihme, että Sokos on enää edes olemassa. Ihan ylihintaisia tuotteita ja sekava myymälä. Meillä Porissa ei Sokos myy mitään lasten, eikä eläinten tuotteita, ei vaatteita, leluja, eikä mitään muutakaan. Mikä tavaratalo sellainen on? Myymälässä päivällä kun käyn, näen aina vain muutaman asiakkaan. En itsekään käy siellä kuin läpikulkumatkalla Alkoon tai S-markettiin. Verkkosivut on niin surkeat, että en ole enää vuosiin sieltä mitään tilannut.
Kävin juuri Sokoksen nettikaupassa katsomassa paistinpannuja ja kasareita, jos olisi jotain hyviä tarjouksia nyt kampanjan aikana. Yritin rajata valikoimaa, koska sivu on niin hidas ja kankea selata kaikki läpi. Rajauksissa on nerokkaita yksityiskohtia kuten erikseen osastot 28CM ja sitten 28 cm, 24CM ja 24 cm, one size ja 1 koko, 3 ja 3L.................. kuinka hyödyllistä. Ei tähän aamukahvitauon aika riitä. 😂
Tavarataloissa myymälänpituiset mutkittelevat jonot. Miten tää on näin hoidettu?
Myös graafinen ilme on parin-kolmenkymmenen vuoden takaa.
Mietin myös, miten alennushintainen kosmetiikka voi vetää asiakkaita, kun samoja tuotteita saa edullisemmin tai samaan hintaan kotiin kannettuina useimmista verkkokaupoista (esim. Eleven, CocoPanda, Kicks).