Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kerro onko kukaan opettaja elämässäsi kannustanut tai saanut sinut tuntemaan mitättömäksi, onko vaikuttanut elämääsi.
25.03.2022 |
Itselläni ruotdin maikka sanoi etten koskaan pääse läpi ylppäreistä, väärässä oli. Kuvaamataidon maikka halusi minut taideteollisuuden yliopistoon, johon en koskaan mennyt, se harmittaa vieläkin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No ei ole. Se vaikutti kun olin nopea oppimaan ja peruskoulussa edettiin aina hitaimman oppilaan tahtiin.