Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mäkin alan masentuneeksi.

Vierailija
28.02.2010 |

saako niillä mömmöillä hyvin pään sekaisin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeet piristää aivotoimintaa ettei olis koko ajan ihan maassa. Rauhoittavat on niitä, joita eräät ottaa saadakseen pään sekasin tai itsensä hengiltä tai ainakin ensiapuun hiiliä juomaan. Masennus itsessään voi panna pään sillä tavoin sekasin, että itsemurha alkaa tuntua järkevimmältä tavalta ratkaista asiat tai et kykene nousemaan sängystä ylös. Mitään kadehdittavaa siinä ei ole. Masennusdiagnoosilla ei saa rauhoittavia "mömmöjä", ahdistuneisuus voi sellaisia vaatia kyllä.

Vierailija
2/3 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelleile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä lääkkeillä ei todellakaan. Ota viinaa.