Muita joiden mielestä AV on muuttunut asteen sairaammaksi ihan viime aikoina?
Aivan kuin joukkoon olisi eksynyt lyhyen ajan sisällä joku todella aktiivinen provoilija joka saastuttaa ketjun kuin ketjun ala-arvoisilla herjoillaan.
Kommentit (3)
itse palstaillut jo viime vuosituhannella ja siistimpäähän täällä on
LAPSISTA! "tytöt ovat paskoja", "pojat ovat kuvottavia". Pelottavaa, koska iso osa naisista työskentelee sosiaalialalla ja nuokin kommentit saattavat olla jonkun sosiaalialan ns. ammattilaisen kirjoittamia. Muutoinkin linja täällä on se että ihmisiä haukutaan heidän epäonnensa (avioerot, jopa puolison kuolema!) tai kroonisten sairauksiensa perusteella, syyllistetään ja kiusataan. Tämä palsta on oikeasti todella häiriintynyt, pohjattoman surullisella tavalla. Täällä kun viettää enemmän aikaansa niin menettää lopunkin uskonsa ihmisten hyvyyteen. Tämä palsta antaa suomalaisista naisista tosi kurjan mielikuvan ja tuo Seksi-palsta antaa puolestaan suomalaisista miehistä masentavan ja pelottavan mielikuvan! ulkosuomalainen ap
Samaa soopaa se on aina ollut. Tosin nykyään on hiljaisempaa kuin vaikka vuosina 2005-2007