Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden mielestä AV on muuttunut asteen sairaammaksi ihan viime aikoina?

Vierailija
28.02.2010 |

Aivan kuin joukkoon olisi eksynyt lyhyen ajan sisällä joku todella aktiivinen provoilija joka saastuttaa ketjun kuin ketjun ala-arvoisilla herjoillaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa soopaa se on aina ollut. Tosin nykyään on hiljaisempaa kuin vaikka vuosina 2005-2007

Vierailija
2/3 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse palstaillut jo viime vuosituhannella ja siistimpäähän täällä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSISTA! "tytöt ovat paskoja", "pojat ovat kuvottavia". Pelottavaa, koska iso osa naisista työskentelee sosiaalialalla ja nuokin kommentit saattavat olla jonkun sosiaalialan ns. ammattilaisen kirjoittamia. Muutoinkin linja täällä on se että ihmisiä haukutaan heidän epäonnensa (avioerot, jopa puolison kuolema!) tai kroonisten sairauksiensa perusteella, syyllistetään ja kiusataan. Tämä palsta on oikeasti todella häiriintynyt, pohjattoman surullisella tavalla. Täällä kun viettää enemmän aikaansa niin menettää lopunkin uskonsa ihmisten hyvyyteen. Tämä palsta antaa suomalaisista naisista tosi kurjan mielikuvan ja tuo Seksi-palsta antaa puolestaan suomalaisista miehistä masentavan ja pelottavan mielikuvan! ulkosuomalainen ap