Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen vauvan kanssa laivalle?

Vierailija
28.02.2010 |

Minkä ikäisen vauvan kanssa olette käyneet laivalla ja miten reissu on mennyt?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oltiin ekaa kertaa risteilyllä. Hienostihan se meni. Vauva kulki enimmäkseen liinassa, ruoka kulki mukana, vaipat vaihdettiin hytissä.



Kahden kanssa oltiin ekaa kertaa laivalla kun esikoinen oli 1v5kk ja kuopus 2kk. Kivasti meni sekin reissu vaikka hulinaa riittikin enemmän. Välillä vauva liinaan ja esikoinen paineli omin jaloin. Välillä tuplarattailla liikenteessä hiljaksiin, joissa molemmat esim päiväunet nukkui tanssiravintolassa. Vaunut vieressä ja vanhemmat pääsi jopa vähän pyörähtelemään. Mukavia reissuja nuo oli :)



Mutta, vauvan kanssa on kyllä pelkästään helppoa laivalla. Vaunut/rattaat jos on mukana niin hissejä oli välillä tuskaa odotella kun kuitenkin jotku omin jaloin kävelevät valtasi hissit nenän edestä...

Vierailija
2/16 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin oli kyllä rasittavaa kun hytti oli ahdas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaunut ihan turhat, mutta meillä lapset kävelee reippasti ja pieniä matkoja jaksaa sylissä kantaa. ;)

Kantoliinakin kätevämpi laivalla kuin rattaat.

Vierailija
4/16 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien lapsiemme kanssa ollaan oltu vauva aikana.

Vauvan kanssa on siellä helppo olla. Isomman kanssa siellä on helppo lämmitellä ruokaa ja vaihdella vaippaa ja laivalta saa matkasängyn jne.

Ja pienihän ei vielä ihmeitä kaipaakaan.

Vierailija
5/16 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin Siljalla, esikoinen 3,5v ja vauva 1kk, ei vielä edes kastettu. Hyvin meni matka, matkarattailla työnneltiin vauvaa laivalla ja nukkui vanhempien vieressä leveässä sängyssä. Niin, ja ei tarvinnut passia eikä Kela-korttia tuo juniori, kysyin Siljalta.

Vierailija
6/16 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vauvan paikka ole vielä kotona.Ei ole aina hirveän kiva katsella kun vanhemmat notkuvat humalassa.Menkää kahdestaan, jos on pakko mennä.Koittakaa saada vauvalle hoitaja maihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perheristeilyillä ollaan oltu.

Katsopas, kun risteilylle voidaan lähteä muussakin tarkoituksessa, kun bilettäminen.

Vierailija
8/16 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 1v tai sitten yli 2v. Meillä molemmat pojat olleet tosi hulivilejä tuon 1-2v välin. Missään (rattaissa, saati kantorepussa) eivät ole viihtyneet, vaan on pitänyt päästä juoksemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nukkui kantokassissaan promenade-hytin erkkerissä ja välillä äidin kainalossa. Hyvin meni eikä alkoholia nautittu kuin lasilliset seisovan pöydän safkojen kanssa.



Risteily ei ole ryyppyreissu meidän perheelle...

Vierailija
10/16 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vauvan paikka ole vielä kotona.Ei ole aina hirveän kiva katsella kun vanhemmat notkuvat humalassa.Menkää kahdestaan, jos on pakko mennä.Koittakaa saada vauvalle hoitaja maihin.

kun kuvittelet, että ihmiset menee pienten lastensakin kanssa laivalle vain viinaa juomaan. Ei tulis mieleenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terminaalin ja laivan metelissä. en veisi vauvaa, leikki-ikäisen kanssa perheristeily kuulostaa ihan mukavalta ajatukselta mutta kun niitä humalaisia ja örveltäjiä aina riittää. haluan suojella lasta sellaiselta.

Vierailija
12/16 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ollessaan laivalla. Ei olla sitä ennen mitään örveltäjiä nähty. Mulla asuu sukulaisia Tukholmassa, joten ollaan oltu useasti laivalla vauvojenkin kanssa. Kolmas lapsi oli 6 viikkoa, kun oltiin käymässä sukulaisten luona. Voi sinne laivalle olla muitakin syitä mennä kuin ryyppäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vauvan paikka ole vielä kotona.Ei ole aina hirveän kiva katsella kun vanhemmat notkuvat humalassa.Menkää kahdestaan, jos on pakko mennä.Koittakaa saada vauvalle hoitaja maihin.

kun kuvittelet, että ihmiset menee pienten lastensakin kanssa laivalle vain viinaa juomaan. Ei tulis mieleenkään.


jos en oli omin silmin nähnyt.Yksikin tapaus on liikaa .

Vierailija
14/16 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aivan samaa mieltä! ja jos niitä jotka siellä bilettää häiritsee vauvaperheet niin sitte ei pitäs laivalle niiden mennä.vauvoilla on oikeus yhtälailla olla mukana perhereissussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluiten piknik-risteilylle. ei niiden lasten tarvitse nähdä örveltäviä ihmisiä, eikä hytissäkään olisi kiva istua koko iltaa. Piknik-risteilyllä pääsee laivalle touhuumaan, kuitenkin illaksi kotiin.

Vierailija
16/16 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yövyimme siellä kaksi yötä hotellissa. Laivalla meillä oli inva-hytti, koska muita tilavia hyttejä ei ollut enää tarjolla.

Kaikille laivamatka ei todellakaan tarkoita kännäystä ja baarissa roikkumista yötä myöten. Kesällä laiva oli muutoinkin täynnä lapsiperheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi