Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jihuu,huomenna päästään vapaalle vuoden tauon jälkeen,

Vierailija
29.01.2010 |

mummo suostui tulemaan lastenpiiaksi ja varasin meille yön hotelliin,tätä on odotettu ja kauan!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulettumaan miehen kanssa ;) Oikein mukavaa viikonloppua!

Vierailija
2/6 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille soitetaan, että lapsi on sairastunut oksutautiin ja joudutte palaamaan kotiin ja hoitamaan kuumeista ja oksentelevaa lasta.



Näin kävi meille:)



Hyvää viikonloppua ja toivottavasti teillä olisi parempi tuuri.

Vierailija
4/6 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille soitetaan, että lapsi on sairastunut oksutautiin ja joudutte palaamaan kotiin ja hoitamaan kuumeista ja oksentelevaa lasta.

Näin kävi meille:)

Hyvää viikonloppua ja toivottavasti teillä olisi parempi tuuri.


Me ollaan miehen kanssa käyty pieniä viikonloppumatkoja joko lapissa tai jossain kaupunkilomalla keski-Euroopassa ja aivan mahtavia reissuja on ollut. Jopa viikonloppu Helsingissä 40km päässä on jo mukavaa vaihtelua :)

Vierailija
5/6 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain mitättömästä pikku asiasta ja mökötätte koko viikonlopun!

No ei vaan, nauttikaa! Älkää suunnitelko liian tarkkaan mitä teette, missä käytte jne. vaan antakaa fiiliksen viedä.

Vierailija
6/6 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

murkut osaa jo hoidella itseään muutenkin,taapero on sitten toinen asia,flunssa sillä on jo valmiina ja on vaan ajan kysymys milloin kuume nousee.

Viimeksi silloin tasan vuosi sitten murkulle nousi 40kuume,onneksi sai horkkakohtauksen vasta meidän tultua kotiin koska oli aika hurja ja huonossa kunnossa,mummo ei olisi millään saanut yli 180cm 70kiloista poikaa maasta ylös.



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi