Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksaa töissä kesälomaan asti?

Vierailija
08.02.2010 |

Yksi ainokainen lomapäivä jäljellä ja kesäloma tänä vuonna tod näk vasta elokuussa.

Miten ihmeessä jaksaa yhdellä vapaalla sinne asti kun tässä ei hirveesti niitä pyhiäkään ole välissä?

Nyt vinkkejä kehiin, kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko töissä 7pv viikossa?

Vierailija
2/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät sen ainokaisen talvilomapäiväsi vaikka helatorstain jälkeisenä perjantaina, niin saat jo ihan kivan pituisen breikin. Viikonloputkin kannattaa käyttää ihan vaan rentoutumiseen vaikka hyvän ruuan ja viinin parissa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on pääsiäinen sentään. Ja voithan jäädä omalle lomalle ;-=

Vierailija
4/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin siinä käy kun lapsella leikkaus ja siihen ei saanut palkallista vapaata vaan oli pakko ottaa lomaa. Muita hoitajia ei ollut. Eikä sekään mitään lomaa ollut....rankempaa kun työnteko.



Kaikenkaikkiaan pyhäpäiviä vain 4 plus se yksi lomapäivä, joten ei paljon naurata. Palkatonta ei ole varaa ottaa, joten vaihtoehdot vähissä. Viikonloput ei riitä rentoutumiseen kun silloin täytyy hoitaa kaikki rästiin jäneet kotityöt ym asiat.



ap

Vierailija
5/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sisko, se on elämää se.

Vierailija
6/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt vuoteen yhtään ylimääräistä vapaata ja yleensä lauantaitkin töissä. Asennoitumis kysymys.



T:Yrittäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tässä elämässä ei ehtisi muuta kuin töissä istua. Ihan ymmärrän ap:n surun. Itsellä ei oole ollut 8 vuoteen kesälomia, koska teen pätkätöitä (joo-o, omaa tyhmyyttä..) ja näin ollen aina kesät lomitan jotakuta. Ei ole kivaa sekään.

Vierailija
8/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ttaas täällä joutuu miettimään onko kohta edes koko työpaikkaa. Ongelmansa kullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt vuoteen yhtään ylimääräistä vapaata ja yleensä lauantaitkin töissä. Asennoitumis kysymys.

T:Yrittäjä

Työnarkomaniasta kannattaakin olla ylpeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi