Jeep Cherokee, onko aito maastoauto?
Pitäisitkö maasturina?
Millainenhan on ajella, tätä kysyn heiltä joilla on ollut Cherokee?
Kommentit (8)
Vi**uakos siinä kyselet saatanan Espoon insinööri!
Vierailija kirjoitti:
Ihan tarpeeksi aito. Tiellä huojuva, maastossa ihan jees. Pitää toki muistaa, että jenkkien maasturit ovat tehty ennen kaikkea aavikolle ja kallioille, eurooppalaiset ja japsit taas enemmän metsään ja montuille. Ihan noin maantieteellisistä eroista johtuen.
Jenkeissähän ei oikein pidetä maastureina kuin avolava-autoja. Lähinnnä SUV-, tai tila-autoina pidetään näitä. Cherokeessa ei ole tikapuurunkoa mutta dieselversioissa kyllä mehevä kone. Oikein leveillä renkailla varmaan noilla dieselin vääntökäyrillä hyvä maastossa. Leveillä koska kuitenkin vähäiset maastovarat verrattuina tikapuurunkoisiin, silloin kannattaa satsata siihen yhteen akselipariin ja saada sinne vetoa.
Mielelläni kyllä ajaisin tai omistaisin Cherokeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tarpeeksi aito. Tiellä huojuva, maastossa ihan jees. Pitää toki muistaa, että jenkkien maasturit ovat tehty ennen kaikkea aavikolle ja kallioille, eurooppalaiset ja japsit taas enemmän metsään ja montuille. Ihan noin maantieteellisistä eroista johtuen.
Jenkeissähän ei oikein pidetä maastureina kuin avolava-autoja. Lähinnnä SUV-, tai tila-autoina pidetään näitä. Cherokeessa ei ole tikapuurunkoa mutta dieselversioissa kyllä mehevä kone. Oikein leveillä renkailla varmaan noilla dieselin vääntökäyrillä hyvä maastossa. Leveillä koska kuitenkin vähäiset maastovarat verrattuina tikapuurunkoisiin, silloin kannattaa satsata siihen yhteen akselipariin ja saada sinne vetoa.
Mielelläni kyllä ajaisin tai omistaisin Cherokeen
Leveät renkaat on oikeasti paskat maastossa ja lumella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tarpeeksi aito. Tiellä huojuva, maastossa ihan jees. Pitää toki muistaa, että jenkkien maasturit ovat tehty ennen kaikkea aavikolle ja kallioille, eurooppalaiset ja japsit taas enemmän metsään ja montuille. Ihan noin maantieteellisistä eroista johtuen.
Kokonaisen maanosan kokoisessa Jenkkilässähän ei ole metsää tai monttuja...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tarpeeksi aito. Tiellä huojuva, maastossa ihan jees. Pitää toki muistaa, että jenkkien maasturit ovat tehty ennen kaikkea aavikolle ja kallioille, eurooppalaiset ja japsit taas enemmän metsään ja montuille. Ihan noin maantieteellisistä eroista johtuen.
Kokonaisen maanosan kokoisessa Jenkkilässähän ei ole metsää tai monttuja...?
Jenkkimaasturit on tehty ensisijaisesti highway- ja shopping mall-maastoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tarpeeksi aito. Tiellä huojuva, maastossa ihan jees. Pitää toki muistaa, että jenkkien maasturit ovat tehty ennen kaikkea aavikolle ja kallioille, eurooppalaiset ja japsit taas enemmän metsään ja montuille. Ihan noin maantieteellisistä eroista johtuen.
Kokonaisen maanosan kokoisessa Jenkkilässähän ei ole metsää tai monttuja...?
Jenkkimaasturit on tehty ensisijaisesti highway- ja shopping mall-maastoihin.
Ei vaan ne on tehty ihan kunnon maastorytyytykseen. Jenkeissä maastoajelu on suosittu harrastus ja ajanviete. Joku krominkiiltoinen Jeep Wrangler (se Ihmemies-jeeppi) on jo todella peto etenemään kaikenlaisessa hankalassa maastossa, aina upottavilta hiekkarannoilta vuoristoon.
Ihan tarpeeksi aito. Tiellä huojuva, maastossa ihan jees. Pitää toki muistaa, että jenkkien maasturit ovat tehty ennen kaikkea aavikolle ja kallioille, eurooppalaiset ja japsit taas enemmän metsään ja montuille. Ihan noin maantieteellisistä eroista johtuen.