Kysymys kaikille asiakkaille.
Te ihmettelette asiakaspalvelijoiden käytöstä? Pitäisikö katsoa peiliin? Kaikki lähtee aina asiakkaista, eikä asiakaspalvelijoista. Jos raivoatte niin turha odottaa takaisin kivaa käytöstä. Kun teette asiakaspalvelijoista valituksen niin muistatteko kertoa myös oman osuuden asiassa?
Kommentit (9)
Harvemmin olen ihmetellyt asiakaspalvelijoiden käytöstä, en ole koskaan raivonnut tai tehnyt valituksia.
En ole koskaan raivonnut tai ihmetelly asiakaspalvelijoiden käytöstä.
Olen kerran huutanut asiakkaalle. Teki hyvää.
Aina olen maksullisissa naisissa käydessäni ollut asiallinen.
-Asiakas
Sinulle maksetaan siittä asiallisesta käytöksestä. Kysy työnantajaltasi että jos kohtaat asiattomasti käyttäytyvän asiakkaan saatko kohdella häntä miten haluat vai pitääkö sinun olla asiallinen
Varmaan yksityishenkilöt ovat epäasiallisempia kuin yrityksen puokesta asioivat. Itsellä jälkimmäisistä kokemusta ja erittöin harvoin mitään epäasiallista. Toki sitten niitäkin, jotka kääntävät kaikki asiat aivan muuksi saadakseen märistä, yleensä muuten miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle maksetaan siittä asiallisesta käytöksestä. Kysy työnantajaltasi että jos kohtaat asiattomasti käyttäytyvän asiakkaan saatko kohdella häntä miten haluat vai pitääkö sinun olla asiallinen
Ei ollut vastaus kysymykseen.
Juurikin näin.