Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys kaikille asiakkaille.

Vierailija
24.01.2022 |

Te ihmettelette asiakaspalvelijoiden käytöstä? Pitäisikö katsoa peiliin? Kaikki lähtee aina asiakkaista, eikä asiakaspalvelijoista. Jos raivoatte niin turha odottaa takaisin kivaa käytöstä. Kun teette asiakaspalvelijoista valituksen niin muistatteko kertoa myös oman osuuden asiassa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin.

Vierailija
2/9 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin olen ihmetellyt asiakaspalvelijoiden käytöstä, en ole koskaan raivonnut tai tehnyt valituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan raivonnut tai ihmetelly asiakaspalvelijoiden käytöstä.

Vierailija
4/9 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran huutanut asiakkaalle. Teki hyvää.

Vierailija
5/9 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on peräsuolesta

Vierailija
6/9 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen maksullisissa naisissa käydessäni ollut asiallinen.

-Asiakas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle maksetaan siittä asiallisesta käytöksestä. Kysy työnantajaltasi että jos kohtaat asiattomasti käyttäytyvän asiakkaan saatko kohdella häntä miten haluat vai pitääkö sinun olla asiallinen

Vierailija
8/9 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yksityishenkilöt ovat epäasiallisempia kuin yrityksen puokesta asioivat. Itsellä jälkimmäisistä kokemusta ja erittöin harvoin mitään epäasiallista. Toki sitten niitäkin, jotka kääntävät kaikki asiat aivan muuksi saadakseen märistä, yleensä muuten miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle maksetaan siittä asiallisesta käytöksestä. Kysy työnantajaltasi että jos kohtaat asiattomasti käyttäytyvän asiakkaan saatko kohdella häntä miten haluat vai pitääkö sinun olla asiallinen

Ei ollut vastaus kysymykseen.