Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia sotealalla jaksavilta ja uupuneilta

Vierailija
21.01.2022 |

Olen tällä hetkellä sairauslomalla uupumisen ja unettomuuden takia. Pliis kertokaa etten ole ainut? Verenpaine ja syke on taivaissa kun vain ajattelenkin työtäni kotihoidossa. Työ itsessään on ihanaa, mutta tämä minuuttiaikataulu ja se, ettei ehdi syömään, vessaan tai hetkeäkään hengähtämään päivän aikana, vie minusta kaikki mehut. Jotkut työkaverit ovat olleet useamman vuoden kotihoidossa terveyttään menettämättä, miten ihmeessä? Asiakkaille luvatuista ajoista en nipistä, esimiehelle olen asiasta puhunut. Miten hitossa mä selviän jatkossa? Alanvaihto on mielessä päivittäin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla