Lue keskustelun säännöt.
S-pankkiin kirjautuminen ei onnistunut
lökjkjlj
13.12.2021 |
Ovat vaihtaneet käyttäjätunnuksia ja ilmoittavat asiasta Verkkopankin asiakaspalveluviestinä. En todellakaan käy lukemassa niitä. En siis päässyt kirjautumaan verkkopankkiini. Puhelimeen siellä ei todellakaan vastata ja palautetta voi antaa vain kirjautumalla verkkopankkiin, jossa robotti vastaa, että viestini oli liian pitkä!!! Argh!!!
Onneksi oli käytössä mobiili, jossa tärkeä tieto ei löytynyt kuten ohjeistettiin vaan itse kaivamalla. Tärkeä sähköisen sopimuksen allekirjoitus meni vanhaksi, kaikkien muiden allekirjoitukset mitätöitiin ja nyt aloitetaan alusta. Mutta vasta sen jälkeen, kun olen vaihtanut pankkia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuossahan se oleellinen tulikin: "En todellakaan käy lukemassa niitä [viestejä]". Just. Asiasta tiedotettiin kahteen otteeseen, kerran lokakuussa ja kerran marraskuussa, ja nyt joulukuussa tunnus sitten vaihtui.