Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ette uskalla

Silperi
04.12.2021 |

Kerran täällä oli ketju ihmisistä jotka eivät osanneet/uskaltaneet tankata autoa. Tuntui oudolta, mutta tarkemmin ajateltuna vastaavanlaisia juttuja on itsellänikin. Vieroksun auton pesettämistä pesulassa sekä junalla että lentokoneella matkustamista. Lentoasemat on jotenkin kamalia paikkoja, paljon ihmisiä jotka raahaavat matkatavaroita, avarat hallit joissa minun on vaikea suunnistaa ja ahdistavia jonoja turvatarkastukseen joka on vallan kamala paikka.

Mitä pelkoja muilla on?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän