Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mihin töihin kannattaa mennä jos äo on 70?
24.09.2021 |
Täällä jo valitetaan työnteon mielekkyydestä jopa tuota korkeammalla äo:lla. Ainakin välillä. Siis koko ajan valitetaan ja välillä korkeammallakin älykkyysosamäärällä
Onkohan tuet vaan sittenkin liian hyvät?
Kommentit (6)
vankilaan mielummin? Sieltä saa mukavia kavereita sekä on ajankulua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siivoomaan? Se on ihan hyvää työtä sekin.
Alue: Aihe vapaa
kamelinkuljettajaksi Afrikkaan