Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Katselen LotRia ekaa kertaa sitten vuoden 2005
29.08.2021 |
Silloin niiin hienot tehosteet näyttävät vanhentuneen. Mutta niin olen minäkin, kun kuolaan Frodon sijaan Aragornia :D
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mä kuolasin jo silloin Aragornia :D. Mutta totta, silloin noi leffat oli hienointa ikinä. Ja muuttivat elämäni, nimittäin muutin Uuteen-Seelantiin niiden takia!
Huikeeta! Kauanko olet asunut siellä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tehosteista viis, nämä leffat vanhenevat kuin hyvä viini. Seuraavaksi kehitymme kuolaamaan Gandalfia ;D
Vierailija kirjoitti:
Tehosteista viis, nämä leffat vanhenevat kuin hyvä viini. Seuraavaksi kehitymme kuolaamaan Gandalfia ;D
:D :D voi olla
Tänään jatkuu Kakso tornia! Muistelen, että tämä olisi ollut se tylsin osa.
Alue: Aihe vapaa
Mä kuolasin jo silloin Aragornia :D. Mutta totta, silloin noi leffat oli hienointa ikinä. Ja muuttivat elämäni, nimittäin muutin Uuteen-Seelantiin niiden takia!