Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Riikka Purra vastaili aika hyvin toimittajan kysymyksiin A-studiossa eilen
17.08.2021 |
Näytti siltä, että häntä vähän jännitti, mutta hän vastasi melko asiallisesti ja fiksusti kyllä kysymyksiin. Itsevarmuus ei ollut mitään Marinin luokkaa, mutta muuten ok suoritus.
Huom! En ole persujen kannattaja, mutta ihan fiksusti toi heidän puolueensa linjaa esille, joten ihan huono puheenjohtaja ei varmaan ole. Ja vastasi suoraan kysymyksiin yhtään kaartelemetta, mikä on ehdottomasti plussaa. Joiltain osin oli jopa parempi esiintyjä kuin Halla-aho.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa