Lue keskustelun säännöt.
Miksi huudat asiakaspalvelijalle, jos olet itse mokannut?
10.08.2021 |
Jos et ole muistanut maksaa laskua ajoissa eivätkä maksukehoituksetkaan auta, luuletko, että aspalle huutaminen auttaa?
Kommentit (3)
Nyt yleistäen: mitä rumempaa kielenkäyttö ja kovemmalla volyymilla huudetaan, sitä todennäköisempää, että se ihminen on täysin väärässä. Niin asiakaspalvelutilanteissa, parisuhteissa kuin täällä palstalla. Ihminen joka on rationaalinen, on ajatellut tilanteensa läpi, osaa huomioida myös toisen näkökulman ja tietää olevansa oikeassa, ei riehu eikä nimittele muita. Ja pystyy yleensä myös myöntämään olleensa väärässä ja pyytämään anteeksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koska vahvempi/kovaäänisempi on aina oikeassa. Ainakin apinoiden maailmassa.
Kuules tyttö, hanki parempi työ jos tuo on itkun aihe.