Miksei joku tee turvallisempaa sähköpotkulautaa?
Ei olis vaikeeta. Etupyörän halkaisijaksi esim. 30 cm ja onnettomuudet vähenisivät reilusti.
Minulla ei ole rahaa aloittaa tuotantoa, vinoilijoille tiedoksi.
Kommentit (23)
Hae Business Finlandilta kehitysavustusta, esim. Tempo-rahoitus niin saat rahaa.
Skuutti ampuisi luodin käyttäjän leukaan jos nopeus ylittyy.
Turvallisuus lähtee aina käyttäjästä!
Miten iso pyörä lisäis turvallisuutta?
Eikä se laite itessään oo vaarallinen, kuski tekee sen vaarallisuuden välinpitämättömällä kurvailulla ja liian isolla tilannenopeudella. Ja unohtamalla kypärän.
Minä voin tehdä turvallisen skuutin. Romutetaan ne kaikki!
Oon miettiny ihan samaa, että tuo rullaluistimen rengas on aivan liian pieni laitteeseen jossa ei ole minkäänlaista jousitusta ja joka kulkee 25km/h
Pyörälläkin monesti hirvittää mennä sellaista vauhtia kun tiet ovat niin huonossa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se suuri osa ongelmaa ole niissä skuutin käyttäjissä.
On heissäkin vikaa, mutta normaaliälyinen ihminen näkee persesilmälläkin, että niiden rakenne on epävakaa ja onnettomuuksille altis.
Liian pienet pyörät, liian korkea painopiste ja liian jyrkkä ohjauskulma.
Potkulauta on tarkoitettu hitaaseen vauhtiin. Moottori tekee siitä vaarallisen.
Sähköpotkulaudat sais kaikki heittää jorpakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se suuri osa ongelmaa ole niissä skuutin käyttäjissä.
On heissäkin vikaa, mutta normaaliälyinen ihminen näkee persesilmälläkin, että niiden rakenne on epävakaa ja onnettomuuksille altis.
Liian pienet pyörät, liian korkea painopiste ja liian jyrkkä ohjauskulma.
Potkulauta on tarkoitettu hitaaseen vauhtiin. Moottori tekee siitä vaarallisen.
Sinäpä sen sanoit! Kielletään moottorilliset skuutit.
Skuutteja käyttää muutenkin nuoriso, jonka pitäisi saada mahdollisimman paljon liikuntaa. Terveellisempää on siis vuokrata sellainen skuutti, jossa itse toimii moottorina.
Vierailija kirjoitti:
Miten iso pyörä lisäis turvallisuutta?
Eikä se laite itessään oo vaarallinen, kuski tekee sen vaarallisuuden välinpitämättömällä kurvailulla ja liian isolla tilannenopeudella. Ja unohtamalla kypärän.
Isompi pyörä ei tökkää kadun epätasaisuuksiin. Polkupyörän pyörät eivät ole isot sattumalta.
Kai nyt pöljäkin älyää, että kun on vauhtia, eikä ympärillä ole mitään suojaa, niin pipi sattuu, kun kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten iso pyörä lisäis turvallisuutta?
Eikä se laite itessään oo vaarallinen, kuski tekee sen vaarallisuuden välinpitämättömällä kurvailulla ja liian isolla tilannenopeudella. Ja unohtamalla kypärän.
Isompi pyörä ei tökkää kadun epätasaisuuksiin. Polkupyörän pyörät eivät ole isot sattumalta.
Ison pyörän hyrrävoimat pitävät kaksipyöräistä, tai vaikka yksipyöräistä, pystyssä sitä enemmän, mitä kovempaa ajetaan.
Vuokralautojen minuuttiveloitus kannustaa ajamaan kovaa. Jos olisi kilometriveloitus onnettomuudet vähenisivät.
Siitä pitäisi silloin poistaa sillä ajaja.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt pöljäkin älyää, että kun on vauhtia, eikä ympärillä ole mitään suojaa, niin pipi sattuu, kun kaatuu.
Moottoripyörällä jossa on isot pyörät on hieman helpompi ja turvallisempi ajaa satasta kuin jos siinä olisi skuutin mini pyörät.
Vierailija kirjoitti:
Siitä pitäisi silloin poistaa sillä ajaja.
Siitä tulisi hiukan pidempi. Googlaa kickbike.
Turvallisempi potkulauta on jo keksitty - sen nimi on polkupyörä.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny ihan samaa, että tuo rullaluistimen rengas on aivan liian pieni laitteeseen jossa ei ole minkäänlaista jousitusta ja joka kulkee 25km/h
Pyörälläkin monesti hirvittää mennä sellaista vauhtia kun tiet ovat niin huonossa kunnossa.
Missä sähköskuutissa on noin pieni rengas? Ei ainaka yhdessäkään mun näkemässä. Temppuskuuteissa on tommoset minirenkaat.
Harva uskaltaa laittaa edes kypärää päähänsä - ja kun jotain tapahtuu, jälki voo olla sitten todella rumaa!
Asenne ratkaisee.
Eiköhän se suuri osa ongelmaa ole niissä skuutin käyttäjissä.