Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Luuletteko, että mikään ei muuttuisi työelämässänne, jos työehtosopimukset poistettaisiin?
08.08.2021 |
Luuletteko, että teillä olisi vuosittain edelleen sama määrä lomaa ja samoilla korvauksilla? Luuletteko, että saisitte edelleen vuorolisiä, jos työnne ajoittuisi eri päiville tai vuorokauden ajankohtiin? Moni tuntuu ajattelevan, että ay-liike ja tessit ovat menneen talven lumia, mutta harva tajuaa, että mikä odottaisi, jos nämä alasajettaisiin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa