Lue keskustelun säännöt.
Onko suhtautumisesi RUOKAAN terve?
Häiriöinen
08.08.2021 |
Itselläni ei ole vaan olen jo vuosikaudet kärsinyt jonkinlaisesta bulimiasta, en tosin oksentele.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla