Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Veikon kone toimitus
08.08.2021 |
Tilasin veikon koneen verkkokaupasta tavaraa ja äsken lukasin ihmisten kokemuksia ja monella ollu ongelmaa tavaran saamisessa kotiin. Saanko koskaan tilaamaani tuotetta? Muilla kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa vältellä tätä firmaa.
Minulla on huono asiakaskokemus, jonka takia olen menettänyt aikaa ja rahaa, sen tarkemmin en viitsi kertoa. Firma ei ota vastuuta myymistään tavaroista.