Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin ihanan söpöä kun vauva

Vierailija
20.09.2009 |

osaa tulla nostamaan paitaa ja pyytämään maitoa. "Aitoo" tai jotakin sinnepäin =D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin iljettävää

Vierailija
2/7 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperohan tuo taitaa olla mutta meidän vauva aina. Mikä siinä on iljettävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt taaperoilmettäjiä, kun vauva on niin iso että osaa pyytää maitoa, on aika lopettaa imetys.

Vierailija
4/7 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta niin vain imetin toista lastani yli 2-vuotiaaksi. ;)

ymmärtänyt taaperoilmettäjiä, kun vauva on niin iso että osaa pyytää maitoa, on aika lopettaa imetys.

Vierailija
5/7 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin imettää n parivuotiaaksi, koska on kätevä tapa antaa lapselle nestettä ja välipalaa. Terveydelliset vaikutukset sekä lapsellle että äidille ovat vakuuttaneet tutkimuksissa. Ja kertakaikkisen söpöä on minusta maitoa pyytävä taapero!



t ei ap vaan toinen taaperoimettäjä

Vierailija
6/7 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotella ala-asteen pihalla, että Nico voi välkällä käydä välipalalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään muusta syystä tällaista aloitusta ei tehtäisi. Siis vaikka ap oikeasti olisikin tuota mieltä niin hänen ainoa mahdollinen motiivinsa tämän aloituksen tekemiseen on provosoida keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi